Aha, daar heeft Brian Amanda voor nodig, als er een snaar breekt kan hij haar van Amanda gebruiken!quote:
wrom ???quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:06 schreef koppiesoep het volgende:
Vanochtend hoorde ik mezelf "moppie" tegen iemand zeggen.Ik heb gelijk mijn mond met zeep gespoeld.
![]()
maar tis wel 38!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:08 schreef petraa het volgende:
Zdngmw puilt uit haar broek, maatje groter zou niet verkeerd zijn.
Volgens mij zijn bijna alle kleren te klein die ze draagt. Geen reclame voor de zaak die ze levert, snap daar totaal niks vanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:08 schreef petraa het volgende:
Zdngmw puilt uit haar broek, maatje groter zou niet verkeerd zijn.
hahahahaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:06 schreef koppiesoep het volgende:
Vanochtend hoorde ik mezelf "moppie" tegen iemand zeggen.Ik heb gelijk mijn mond met zeep gespoeld.
![]()
Hoezo niet fair? Je kunt toch niet eeuwig afgerekend worden op een fout uit het verleden? Ze kunnen altijd nog beslissen dat een overtreding een onmiddelijke exit betekent, dus daar heb je de waarschuwingen niet voor nodig.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:12 schreef n1ek het volgende:
Ik las onder de titel 'goed nieuws' dat alle officiële waarschuwingen vervallen.
Dat is eerder slecht nieuws en totaal weer eens niet fair.
Het is dans les, heeft met het acteren uit te staan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:13 schreef beequeen het volgende:
Waarom traint Mama Tasia niet mee?
Daar zijn AmanDel en Natasja toch net vandaan getrokken?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:15 schreef Lynn-Live het volgende:
Is het de bedoeling van DGK dat de veel te strakke kleding van Natasja en Amandrel sexy moet overkomen soms?? Hoezo miljonairs, ze kunnen zo de wallen op...
ik kan niet wachten...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
Billie gaat straks oefenen op zijn nieuwe fiets in zijn sport outfit.......jullie zijn gewaarschuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |