Oorzaak:quote:Gasexplosie in woning Friesland
Uitgegeven: 9 maart 2007 06:56
Laatst gewijzigd: 9 maart 2007 07:06
METSLAWIER - In het Friese plaatsje Metslawier zijn donderdagavond 12 bewoners van een appartementencomplex aan De Snikke na een gasexplosie geëvacueerd. De explosie vond kort na 23.00 uur plaats in een van de appartementen. Dit meldde een woordvoerder van de politie vrijdagochtend.
Bij de explosie raakten drie mensen gewond, onder wie de bewoner van het appartement waarin de explosie had plaatsgevonden. Alle appartementen zijn door de brandweer en politie ontruimd. De bewoners werden opgevangen in een nabijgelegen bejaardencentrum.
Een deel van de geëvacueerden kon na enkele uren terug naar hun woning, de overigen zijn ondergebracht in een hotel in Dokkum. Door de explosie is een deel van de zijgevel van het complex weggeslagen. Er is instortingsgevaar voor een deel van het gebouw.
De oorzaak van de ontploffing is niet bekend.
Mja was nog vroegquote:
Oververhitte vibratorquote:Tien mensen in Leiden zijn door een brand in een galerijflat aan de Bachstraat met ademhalingsproblemen naar het ziekenhuis gebracht. Dit meldde een woordvoerder van de politie.
Rond 04.00 uur vrijdagochtend brak er brand uit in een woning op de tweede etage van het negen etages tellend flatgebouw. De brandweer had de brand snel onder controle.
Rode Kruis
Door de enorme rookoverlast moesten de bewoners van appartementen van vier etages worden geëvacueerd, aldus de politie.
Van de geëvacueerde bewoners worden er 72 in het Rode Kruiscentrum opgevangen. Een onbekend aantal bewoners verblijft bij familie en kennissen.
Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.
nee ook over andere niuws itemsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:13 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Geld is de oorzaak van alles![]()
Zonder geld geen gebrekkige afstelling van dingen of tijd/kosten overwegingen, dus geen probleem
Opgelost, slotje![]()
Ik ben dan ook gewoon nog nadronken van gisterenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee ook over andere niuws items
net zoals: NiGhTsPiRiT666
En die heeft gelukkig meer fantasie in de ochtend dan ik
Gothics drinken geen bier.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:48 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon nog nadronken van gisteren
quote:Vanochtend is rond half zes in de haven van Antwerpen een zeeschip gekapseisd. Het betreft hier een containerschip van Grimaldi Lines. Volgens de Vlaamse omroep VRT gaat het om de Republica di Genova.
Het is niet duidelijk waardoor het 216 meter lange schip is gekanteld. Wel is het zo, dat het schip kantelde in de richting van de kade. "Dat betekent dat de containers vast liggen tussen de kade en de boot", zegt M. Pallemans van Grimaldi Belgium. Het schip vervoert vervoert containers en auto's, voornamelijk Fiats, van Italië naar België. De bemanning kon het schip op tijd verlaten, zegt een woordvoerder van havenbedrijf Antwerpen. Er zijn dan ook geen gewonden gevallen.
Het scheepvaartverkeer van en naar Zeeland wordt niet gehinderd. Het Verrebroekdok, waar het ongeluk gebeurde, ligt te ver van de vaargeul.
Jaloers op een nepgothic?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:53 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers![]()
Ik weet niet waarop
kloptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jaloers op een nepgothic?
Je snijdt je zeker ook al niet?
nee, ik ben veul leukerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
godver, ik dacht dat je een echte gothic was.
Je bent dus gewoon een bierzuipende nerd?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:01 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]wtf dude
Ik ben gewoon een bierzuipende, niet snijdende cyber ofzo geloof ik jeweets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |