het is een misdrijf...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:41 schreef Potter het volgende:
Moet ik het melden of niet?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:43 schreef Xennia het volgende:
Zat de persoon in een auto of op de fiets? Waren er getuigen?
Rijd er even langs danquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:44 schreef Potter het volgende:
Hij kwam van de voetbaltraining, we weten niet hoe het met die jongen/meid(dat weten we niet) aan toe is.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:45 schreef sjimz het volgende:
Maar je hebt in principe wel meldplicht als jij kennis hebt van een misdrijf.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar is het eigenlijk gebeurt? Midden in een achterstandswijk? Want dan kan ik wel begrijpen dat hij neit uitstapt
Je nederlands is best ok te noemenquote:
Prima!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:16 schreef furious_rage het volgende:
agressief? Ik doe het iedere week als ik ga drinken![]()
Hoeft niet eens, als TS werkelijk woont in Maassluis is hij te traceren. Klote voor hem, maar dan mag hij met zijn vriendje mee.. medeplichtig. Hij zal niet de eerste zijn die anoniem denkt te zijn op het internet, stupid fuck.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:12 schreef Biogarde het volgende:
Overtuigen idd, dat ie zich moet melden.
En gaat ie over?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik bel nu met 0900-8844 en vertel de politie even over dit topic, zal TS met z'n 'maatje' leren.
Iedereen in dit topic heeft kennis van een misdrijf.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:45 schreef sjimz het volgende:
Maar je hebt in principe wel meldplicht als jij kennis hebt van een misdrijf.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic heeft kennis van een misdrijf.![]()
Ik hing ook al aan de lijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb het maar even via Meld Misdaad Anoniem doorgegeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |