Je hoeft ook niet altijd binnen 5 meter te stoppenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:08 schreef Remzz het volgende:
Omgekeerde V-vorm kan onmogelijk als je sneller dan 15 km gaat en je wilt binnen 5 meter stoppenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
170 euroquote:Op maandag 12 maart 2007 14:16 schreef teigan het volgende:
Als ik op een ander forum kijk dan zijn er twee een merk dat genoemd worden, de garmin forerunner
quote:You have attempted to access this site with an invalid IP.
If you think this is a mistake you can contact the site webmaster at wout(at)inline-skate(dot)nl.
Be SURE to include the following information in any email!
User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 2.0.50727; InfoPath.1; .NET CLR 3.0.04506.30)
Remote Address: 194.151.12.141
Client IP: none
Forwarded For: none
Zelfde melding, ik zal straks thuis even kijkenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:33 schreef teigan het volgende:
wat maf?
Anders even naar www.inline-skate.nl gaan, en op het forum zoeken op forerunner.. Het topic over de navman 300 moet je dan hebben..
Tnx, dan was ik blijkbaar al op de goede manier aan het oefenenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik zou toch voor het slepen gaan, dat is over het algemeen de meest effectieve manierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oefen met het uitrijden op 1 been, en laat dan je skate zachtjes, maar met "vaste" voet op de grond komen.
http://www.inlineskateshop.nl/producten.php?mcid=2&cid=18quote:Op donderdag 12 april 2007 18:48 schreef wokje het volgende:
In het kader van remmen enzo.. ik heb thuis skates liggen van Technica maar er zit geen remblok op. Wel zo'n soort beugel om remblokken aan te monteren, maar het remblok zelf niet. Weet iemand of, en zo ja waar, je die dingen kunt kopen? Liefst in Groningen of omgeving...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De winkel waar ik ze destijds gekocht heb bestaat niet meer en van Google word ik helemaal niks wijzer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop