Tsja, je hebt verenigingen/ teams met bepaalde opvattingen over het spelletje...die moeten er ook tussen zitten ben ik bang...verder zeg ik er niks over, de temp. van m'n bloed is net weer onder 't kookpunt.quote:
Gisteren Revival 2 tegen Animo 2; wedstrijd na 60 minuten afgelast door "wangedrag spelers Animo".quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:49 schreef dribbel79 het volgende:
Als nr. laatst een punt meegenomen bij de koploper Animo...hadden er twee moeten zijn.
Oh, Animo is niks veranderd, d'r mag nog steeds een bom op daaro.
Voornamelijk zoals bij tennis, met binnenbroekje. Je hebt ze echter ook als los rokje.quote:Op zondag 4 november 2007 03:02 schreef Biefstuk het volgende:
Even ter verduidelijking.
De rokjes van dames korfbal, hebben die nou een broekje erin zoals bij tennis of is het echt een rokje?
(Nee ik ga geen kleine camera kopen)
Btw, speelt er iemand bij OZC in rotterdam?
Vrienden die op korfbal zitten zeggen dat de meisjes van rond de 16-17 altijd een los rokje met string aandoen.quote:Op zondag 4 november 2007 16:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Voornamelijk zoals bij tennis, met binnenbroekje. Je hebt ze echter ook als los rokje.
Geb. Datum 29-01-1991quote:Op zondag 4 november 2007 17:05 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Vrienden die op korfbal zitten zeggen dat de meisjes van rond de 16-17 altijd een los rokje met string aandoen.
Ik ga ook op korfbal![]()
Dan is jouw taak anders...puntspelers worden afgerekend (rekenen zichzelf af) op het aantal goals.quote:Op zondag 25 november 2007 22:34 schreef Luco het volgende:
Waarom neemt iedereen het aantal gescoorde doelpunten als maatstaf voor een goede wedstrijd? In de voorbereiding heb ik zo goed als niks gescoord, maar ik heb nog nooit zo goed gespeeld...
Ik vind dat ik een goede wedstrijd speel als ik (Ja, ik heb dus een andere taak) aanvallend zo goed als alle ballen onder de korf heb, en verdedigend toch ook aardig wat ballen vang (En natuurlijk niet veel tegen krijg, gewoon lekker gevoel heb achteraf). Dat ik dan af en toe nog scoor is voor mij bijzaak (geworden). Ik was vroeger (1 a 2 jaar' nog helemaal gericht op in de punt spelen, maar daar liggen mijn kwaliteiten niet...quote:Op maandag 26 november 2007 09:41 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Dan is jouw taak anders...puntspelers worden afgerekend (rekenen zichzelf af) op het aantal goals.
Dat zou best kunnen ja. Daar speelde ik inderdaad in! En ja, daar speelde inderdaad een jochie in van zo'n afkomst. Was nogal een fel type.quote:Op maandag 26 november 2007 22:22 schreef Mr.Jorn. het volgende:
voglens mij heb ik nog tegen jou gespeeld Ronalld, speelde jij vorig jaar met Stadskanaal A1 tegen Rodenburg A2 in de zaal? En speelde er bij jou een (voglens mij) joegoslaaf in het team?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |