Ik ben wel ooit een tiener geweest. Telt dat ook?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoeveel % van de streamers hier op Fok zou een tiener zijn? Een % of 15 hoogstens?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve geile reus van me
Ze blijft volhouden dat ze echt zijn... wat volgens de 'voelers' Eric en Huub ook idd zo is. Ze zien er idd nep uit, maar die fout heb ik wel eens vaker gemaakt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:03 schreef demins het volgende:
Heeft Amanda die tieten écht al sinds haar 15e? Het lijkt wel of ze er nog steeds niet aan gewend is...
Nee dat is 7up!quote:
Kun je filmpjes zelf al vn te voren met de juiste specs/encodering uploaden naar youtube? zodat die conversietijd op youtube niet nodig is en je zelf nog controle hebt over audio en kwaliteit?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als YouTube het geluid even knap zou krijgen, zou het helemaal mooi wezen.
we hebben er het volste vertrouwen in !!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als YouTube het geluid even knap zou krijgen, zou het helemaal mooi wezen.
of het Huub kan jeuken alstie afvaltquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef jacqjacq het volgende:
jaap gaat huub uitlokken, absoluut
hij vindt zichzelf helemaal geweldig en praat alleen maar over zichzelf, saaie kerel
hij denkt dat hij huub kan ''mengelen'' als hij kan laten zien dat hij is afgevallen, dat ie hem daar mee kan pakken
Waar heb je het over gekkiequote:Op donderdag 8 maart 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieve Sammy, je gaat echt niet intelligenter overkomen door behalve aan Huub-bashing te doen ook nog eens reeds veelvuldig bespotte kreten van Brian te gebruiken.
Je wordt daarentegen op die manier wel bijna lachwekkend![]()
brianfans bedoel je zekerss?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:11 schreef PC eend het volgende:
Voor alle huubfans, er is nu een item over hoerenlopers bij Pauw en Witteman![]()
Brian ga van het Fok forum af !!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:07 schreef Sammy-S het volgende:
Talpa heef alles tot stand gebracht (bewerkstelligd) om Huub (voorlopig) binnen te houden.![]()
![]()
![]()
Omg Jaap zei Mengele????? Bah Bah Bahquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef jacqjacq het volgende:
jaap gaat huub uitlokken, absoluut
hij vindt zichzelf helemaal geweldig en praat alleen maar over zichzelf, saaie kerel
hij denkt dat hij huub kan ''mengelen'' als hij kan laten zien dat hij is afgevallen, dat ie hem daar mee kan pakken
telraampie opsturen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:12 schreef jacqjacq het volgende:
het is nu 4 tegen 2 volgens natasia, kan ze niet tellen?
Zo gedraag ik me nog wel es ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ben wel ooit een tiener geweest. Telt dat ook?
Welke vetklep?quote:
Gewoon even aan iemand anders denken, en het vliegt de pc uitquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij door een hél van mental images gegaan, bij het schrijven van dit epistel.
![]()
hmm met een hamer denk ik aan; all in all you're just a dick with no balls......jaap dusquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vandaar dat ze niet op hem stemmen. Hij heeft nou niet bepaald iets weg van een idool.
Onkel Josef!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Omg Jaap zei Mengele????? Bah Bah Bah![]()
Hij is toch groot en waanzinnigtquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
jaap krijgt last van grootheidswaanzin.
Ben je gek joh dat is ze immers allang vergeten en denkt dat ze echt zijn...die borsten zijn zo nep als dat haar van d'rquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze blijft volhouden dat ze echt zijn... wat volgens de 'voelers' Eric en Huub ook idd zo is. Ze zien er idd nep uit, maar die fout heb ik wel eens vaker gemaakt.
Bel even en vraag het : 020- 6636662quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:11 schreef Frasier het volgende:
De fakkels branden. Gaby in aantocht?
Oeoeoeoiiiiiiiiiiiiiiiiii Ohhh My Ghuuuddquote:
Natasia rekent Eric niet meer mee want daar heeft ze ontslag voor aangevraagd, dus dan mag hij niet zelf meestemmen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoezo zegt Natasia steeds dat het nu 4 tegen 2 is?
Het is toch 4 tegen 3?
Ik denk dat ze Sylvia niet meerekent wat het 'non stop rocking' betreft.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoezo zegt Natasia steeds dat het nu 4 tegen 2 is?
Het is toch 4 tegen 3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |