Birkebeinere op TV Norge om 20.00u misschien?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:29 schreef DutchTrain het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe laat ik naar welk programma moet kijken vanavond
20.30 Peking Express natuurlijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:29 schreef DutchTrain het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe laat ik naar welk programma moet kijken vanavond
Een serie over skiënde ridders?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:43 schreef Fogel het volgende:
Birkebeinere op TV Norge om 20.00u misschien?![]()
Ik wel. Jij niet?quote:
Had ik niet verwacht.quote:
quote:
Ik vind het vanaf het begin al leuk.quote:Is Peking Express al een beetje leuk aan het worden. De eerste afleveringen zijn vaak niet de moeite waard, toch?
Dat RTL Travel hè... ik vind er tegenwoordig eigenlijk geen fuck meer aan. Ik kijk ook niet meer. Het boeit totaal niet meer. Het zal mij aan m'n reet roesten wat RTL de tien zondigste plekken vind. Of whatever.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:49 schreef Vava het volgende:
Er is geen Top Gear meer maar wel om 22:30 RTL Travel's Hotlist
Ik vind Hotlist wel een stuk minder leuk dan de gewone RTL Travel maar af en toe zit er wel wat boeiends tussen, dus ik blijf kijkenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat RTL Travel hè... ik vind er tegenwoordig eigenlijk geen fuck meer aan. Ik kijk ook niet meer. Het boeit totaal niet meer. Het zal mij aan m'n reet roesten wat RTL de tien zondigste plekken vind. Of whatever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |