Dood zijn is fijn?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Met kanker schelden, en iemand mongool noemen, ziet Huub als iets dat uit zijn tenen komt.
En hij praat het goed.
ik ook had amper streams fokkers bedankt !!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
Ik proost op FOK, klote streams en toch die hele handel kunnen volgen![]()
Wat zei ie precies? (gebuffer ...)quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:01 schreef gomi het volgende:
hij diste natasia gewoon nog ff zwaar
Dat zegt hij niet, luister eens!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Met kanker schelden, en iemand mongool noemen, ziet Huub als iets dat uit zijn tenen komt.
En hij praat het goed.
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
En hij praat het goed.
en nu geen geintjes meer om dit soort powers in de handen van zon labiele dikzak te leggen graagquote:
Huubofoob., ga eens in therapiequote:Op donderdag 8 maart 2007 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
En hij praat het goed.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:03 schreef Tomahawk39 het volgende:
heeft iemand uberhaubt goede streeams
En? Nog naar je zin vanavondquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
En hij praat het goed.
mag ik nuquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:06 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat is zaterdag toch dat masturbatie gedoe?
Zei hij dat? Whaahahahaquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:04 schreef Marrije het volgende:
Hahahaha die Huub: Syl, er is niemand binnen deze kooi, maar ook buiten deze kooi, waar ik zoveel van hou.
Brian: blablabla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |