*duw*quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:28 schreef Bravebart het volgende:
Kick.
Hengelo de gekste!quote:
Zo druk?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:38 schreef Jojoortje het volgende:
Nog mensen die naar Genux zijn geweest vorige week? Niemand kwam er haast in
Nee iddquote:
Wat doe je hier zoal?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee idd
Naja ik zit er weer een week, dus ik ben benieuwd
Lerenquote:
Das nog best watquote:
Same herequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Das nog best wat
Ik ging net naar de Mac, kon ik niet pinnen. Dus m'n geld is op, dus uitgaan lukt dit weekend niet
Maar ach, ik moet eigenlijk tóch leren.
Eigenlijk.![]()
Ik had 25 minuten geleden nog wat spul voor school moeten mailen. Oepsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same hereVrijdag teringzwaar tentamen, en kan pas mandag beginnen met leren
Morgen nog verslag maken, zondag mn ma jarig
Uitgaan over een week of 3 weer, als mn tentamens klaar zijn
2,5 liter ijs ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik had 25 minuten geleden nog wat spul voor school moeten mailen. Oeps![]()
![]()
Deze week toetsweek. En 't gaat wel redelijk, maar toch
Volgende week Friesland en dan zondag naar RHCP.. 's Maandags m'n cijfers ophalen en 2.5L ijs eten
En de week erna laten we waarschijnlijk onze hond inslapen![]()
![]()
Ja, dat zouden we nog doen, met z'n drieën een grote bak ijs, die iemand nog van z'n ma tegoed heeftquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
2,5 liter ijs ?
Hoezo in laten slapen ?
Haha, relaxtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, dat zouden we nog doen, met z'n drieën een grote bak ijs, die iemand nog van z'n ma tegoed heeft
En ze is al oud, heeft best veel pijn met van alles en we hadden een tijdje acupunctuur (Ja, acupunctuur voor honden), maar dat werkt ook niet meer goed.
Dus besloten we dat we haar maar in zouden laten slapen, nog voor de vakantie..![]()
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:51 schreef Bakakame het volgende:
Ja ach, dat gebeurt allemaal. Maar het is nog niet zo ver!
Man, mijn weerdingen kloppen ook voor geen meter
Ze geven al de hele dag onweer aan. Voor morgen ook, trouwens?![]()
Ja, zelfde waarschijnlijk.. Moet nog 'n paar hoofdstukken doorwerken.. Iets wat ik al weken geleden had moeten doen, maar achquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenZit morgen toch hele dag binnen, dus ik heb niet eens gekeken
School is maar kutquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, zelfde waarschijnlijk.. Moet nog 'n paar hoofdstukken doorwerken.. Iets wat ik al weken geleden had moeten doen, maar ach![]()
Zin in Fryslân!![]()
Uhuhquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:04 schreef Bakakame het volgende:
JA!
Maar ik wil niet op vakantie, want ik heb er geen zin in![]()
Als het hetzelfde wordt als vorige jaren zit ik de hele dag bij de tent, niks te doen. Omdat er gewoon geen flikker te doen is. En nou kan ik best vrienden maken, maar dat lukt me niet als ik alleen ben
En Kroatië en dan Noord-Italië. Nee bedankt.![]()
Liever thuis![]()
Ja, mijn zusje is anderhalf jaar jonger, maar die moet nog wel mee..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
UhuhIk heb het geluk dat ik een broertje heb van 2 jaar jonger dus ik heb altijd wel iemand om wat mee te gaan doen
Alleen zijn lijkt me ook niks
Ja, das ook wel zoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, mijn zusje is anderhalf jaar jonger, maar die moet nog wel mee..
Ik HOEF niet mee, maar thuis is eigenlijk ook niks te doen. Dan zit ik liever in Kroatië of Italië op 't strand dan thuis, ik doe sowieso niks
Nee, de nieuwe uitsmijters waren zo strengquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:41 schreef tomttt het volgende:
Zo druk?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:04 schreef Bravebart het volgende:
Oja en bij Jojoortje naar binnen gluren![]()
Maar dat weet ze gelukkig niet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |