Ja een video. vet. Maar het staat helemaal los van de presentatie die miyamoto hieldquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:16 schreef linebear het volgende:
Mario Galaxy video. Moustachey zooms round spherical worlds, spins stars, bounces between planets - there's lava level, a plant monster. Applause. Cheers.
WAUW, EEN KANSLOOS KUTKANAAL OVER DIE KANSLOZE KUTMII'Squote:
* Tomasso handjeklapt Roi.quote:
Doe alsjeblieft niet zo triest zeg. Heb een beetje lol. Elke keer als ik een beetje hype wil gooien in de mix kom je weer je chagerijnige kop laten zien met de zoveelste Debbie Downer post en bijhorende "quote:
Als in geen nieuws is goed nieuws?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:20 schreef Extraordinaire het volgende:
Leuke keynote, vond het fijn om weer eens iets anders te horen naast dat standaard E3-praatje altijd.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:22 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet zo triest zeg. Heb een beetje lol. Elke keer als ik een beetje hype wil gooien in de mix kom je weer je chagerijnige kop laten zien met de zoveelste Debbie Downer post en bijhorende "[afbeelding]" posticoon.
Dat roep je toch ook op jezelf af.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:22 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet zo triest zeg. Heb een beetje lol. Elke keer als ik een beetje hype wil gooien in de mix kom je weer je chagerijnige kop laten zien met de zoveelste Debbie Downer post en bijhorende "[afbeelding]" posticoon.
Dit is de zoveelste keer dat ik het mis heb, omdat ik bijna alles hype. Maar dat is geen excuus of uitnodiging voor zulke chagerijnige uitlatingen. Het slaat gewoon nergens op.quote:
Jij post non-nieuws en andere valsheden om aandacht te krijgen. Punt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dit is de zoveelste keer dat ik het mis heb, omdat ik bijna alles hype. Maar dat is geen excuus of uitnodiging voor zulke chagerijnige uitlatingen. Het slaat gewoon nergens op.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dit is de zoveelste keer dat ik het mis heb, omdat ik bijna alles hype. Maar dat is geen excuus of uitnodiging voor zulke chagerijnige uitlatingen. Het slaat gewoon nergens op.
Als je graag een hypeje wilt beginnen Ruzbeh kan dat in Logout, of hier (waar niemand luistert).quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Als je zo graag een relletje wilt beginnen BMH kan dat in KLB, niet hier.
SJIEKquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Als je zo graag een relletje wilt beginnen BMH kan dat in KLB, niet hier.
thxquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:43 schreef King_of_cubes het volgende:
Voor de mensen die m graag op de site van Nintendo zien:
http://media.nintendo-eur(...)ko2ZHsidYuj27aoR.mov
Je moest er eerder bij zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:48 schreef MaHawK het volgende:
Jonge, die site van nintendo-europe is ook lekker vlot. Handig 20mbit internetverbinding.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:43 schreef BMH het volgende:
Hier is ie
Youtube is hem nog aan het processen.. dus hij is binnen enkele minuten te bekijken.
Het ziet er ook heel mooi uit, er vanuit gaande dat de Wii niet zulke krachtige hardware heeft. I'm impressed. Must have lijkt me zo.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef BMH het volgende:
De trailer is echt fantastisch. Duurt erg lang en laat enkel gameplay beelden zien. Het spel ziet er heel erg uit als Little Big Planet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |