bemoei je dr niet mee!quote:
verder ben je lief hoorquote:
quote:
jij moet ook je er buiten houden, en nee we hebben niet eens gezoendquote:
Moet je wel even hun msn adressen gevenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
ga al mn exen maar afgeen die mij zal tegenspreken :p
ja?! ohja!quote:
waar heb jij het nou weer overquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:52 schreef seekfaM het volgende:
Dan niet he
Trouwens Mash_, je zich is een beetje zo van, je kan het wel melden dat je mee wil, maar het mag niet, dat is dus bij mij zo het geval, pauper
quote:
Uhuquote:
beginnen we bij sanderquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet je wel even hun msn adressen geven![]()
![]()
weet ik nog wel of je gemeen bent of nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
jij moet ook je er buiten houden, en nee we hebben niet eens gezoenddus wtf weet jij dr nou van
![]()
JIJquote:
hoiquote:
Prima, raakt hij snel overstuur ?quote:
njhaa... anders zou ik eventueel wel gewoon thuis kunnen slapen ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer overje mag mee naar holly hoor.. alleen niet hier slapen
want vind 7 mensen op me kamer slapen wel ff genoeg
praat eens tegen me op msnquote:
Hoi !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
we hadden t niet over dát soort braafquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
weet ik nog wel of je gemeen bent of niet
nee hoeft nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
njhaa... anders zou ik eventueel wel gewoon thuis kunnen slapen ofzoals iemand bij jou moet slapen, maakt mij niet heel veel uit
![]()
ECHT ?quote:
dunnoquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Prima, raakt hij snel overstuur ?![]()
![]()
owh weet ik ook wel van verhalen hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
we hadden t niet over dát soort braaf
Nee niet echt neequote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
we hadden t niet over dát soort braaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |