Volgens mij kan er beter staan:
"Bekijk hier de gebeurtenissen, die door VOO zijn geselecteerd en gesaboteerd, die ongeveer een half uur na werkelijk plaatsvinden worden uitgezonden. De uitzendingen zijn wanneer het VOO uitkomt en er niets wordt gedaan of gezegd dat het prestigieuze BB-project en de naam van VOO kan schaden. Je kunt niet kiezen uit 4 channels, VOO kiest voor jou en selecteert de cameraposities die het minst interessant zijn, met name de tuin."
Foei, wat een gecensureerde boel zeg! Het lijkt wel een communistisch regime daar bij VOO. Er mag niets naar buiten lekken, wat de naam en het imago van de VOO-politiestaat kan schaden!!!!
Wanneer de camera's gericht zijn op hetzelfde vertrek, valt wel eens OVERDUIDELIJK op dat 2 streams dezelfde gebeurtenissen, met een tijdsverschil van soms 30 seconden laten zien.
En wanneer je 30 seconden kunt 'manipuleren' dan moet een half uur of een dag ook geen probleem zijn! Toch?
Het krijtbordje wat tara meenam gaf 11 aan, terwijl het gisteren volgens mijn telling (ligt er ook aan waar je begint) dag 10 was.
Maak ik een denkfout of liggen we idd een dag achter?????????
dat was de eerste screwup die V. maakte.. al 24 uur *VOOR* uberhaupt een uitzending plaatsvond..
da's ook een kunst hoor.. om zo idioot te doen
Ok, thanx.
Ik ga ff rustig in een hoekje m'n huiswerk overdoen. (& ff slapen, = blijkbaar nodig)
Veronica zet de cams gewoon uit als er iets gebeurt dat niet live te zien mag zijn (bijv. toen TARA aankondigde dat ze weg-ging) dit om ervoor te zorgen dat er nog wat TV gekeken wordt.
Stelletje amateurs
da was toch vroegen een consumentenman?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |