abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191048
De tekst op de officiele BB-site luidt: "Bekijk hier de gebeurtenissen die live vanuit het huis worden verzonden. De uitzendingen zijn iedere dag, 24 uur lang. Je kunt kiezen uit 4 channels, geselecteerd uit 24 cameraviews."

Volgens mij kan er beter staan:
"Bekijk hier de gebeurtenissen, die door VOO zijn geselecteerd en gesaboteerd, die ongeveer een half uur na werkelijk plaatsvinden worden uitgezonden. De uitzendingen zijn wanneer het VOO uitkomt en er niets wordt gedaan of gezegd dat het prestigieuze BB-project en de naam van VOO kan schaden. Je kunt niet kiezen uit 4 channels, VOO kiest voor jou en selecteert de cameraposities die het minst interessant zijn, met name de tuin."

Foei, wat een gecensureerde boel zeg! Het lijkt wel een communistisch regime daar bij VOO. Er mag niets naar buiten lekken, wat de naam en het imago van de VOO-politiestaat kan schaden!!!!

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_191049
ach dit houden ze toch nooit lang vol
  zondag 26 september 1999 @ 13:30:00 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_191050
Blijkbaar heeft VOO behalve de BB titel nog meer ideeen uit orwells 1984 gejat
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 26 september 1999 @ 15:10:00 #4
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_191051
Maffia is het...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_191052
LIVE??

Wanneer de camera's gericht zijn op hetzelfde vertrek, valt wel eens OVERDUIDELIJK op dat 2 streams dezelfde gebeurtenissen, met een tijdsverschil van soms 30 seconden laten zien.
En wanneer je 30 seconden kunt 'manipuleren' dan moet een half uur of een dag ook geen probleem zijn! Toch?

zondag 26 september 1999 @ 17:31:00 #6
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191053
da's gewoon vertraging van de server en de buffer
  zondag 26 september 1999 @ 17:34:00 #7
45 SiGNe
pi_191054
Net zeiden ze dat het 10 over half zes is, het was toen 17:34
pi_191055
hoe komen ze aan die tijd dan????
  zondag 26 september 1999 @ 17:40:00 #9
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_191056
Ik hoorde vanmiddag op de radio dat big brother internet uitzendingen met een vertraging van 24 uur lopen. Zou wel bizar zijn
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

zondag 26 september 1999 @ 17:42:00 #10
45 SiGNe
pi_191057
Heel bizar want Sabine zei dat ze vandaag een typische zondag vond.
pi_191058
Veronica is allang geen Omroep Organisatie meer by the way (VOO)
pi_191059
Ik vind alles bizar wat Sabine zegt....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_191060
He guyz, gemiddeld lopen die stream 5-10 minuten achter, tenminste als de tijd die de bewoners geoon wel hebben, klopt, en daar ben ik inmiddels van overtuigd
I'm back, big as life and twice as ugly!
  zondag 26 september 1999 @ 23:54:00 #14
242 Pinball
Electric Monk
pi_191061
In de uitzending van vandaag (zo) waren beelden te zien van gisteren (za), toen tara vertrok.

Het krijtbordje wat tara meenam gaf 11 aan, terwijl het gisteren volgens mijn telling (ligt er ook aan waar je begint) dag 10 was.

Maak ik een denkfout of liggen we idd een dag achter?????????

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 26 september 1999 @ 23:57:00 #15
81 JayTaph
pi_191062
ze zijn woensdag begonnen en niet donderdag..

dat was de eerste screwup die V. maakte.. al 24 uur *VOOR* uberhaupt een uitzending plaatsvond..

da's ook een kunst hoor.. om zo idioot te doen

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  maandag 27 september 1999 @ 00:00:00 #16
242 Pinball
Electric Monk
pi_191063

Ok, thanx.

Ik ga ff rustig in een hoekje m'n huiswerk overdoen. (& ff slapen, = blijkbaar nodig)

pi_191064
Ik heb de bekendmaking op tv en pc aanlaten staan en dat verschilde ongeveer 1 minuut.
ik heb regelmatig de 4 kanalen tegelijk aan en heb dan echo....
ik denk wel degelijk dat het live is.
Ik heb live de ballonnen gezien op de goede tijd. Het moet wel live zijn...ik twijfel hier niet aan...
Ook de beelden van tv in een uitzending lopen gelijk met die van de pc.
Vandaag heb ik de nieuwe opdracht gezien en de problemen rond de hometrainer...de mededeling over een evt nieuwe bewoner en de brief over het roken. Dit is echt vandaag gebeurd!!!!
;-) bijtje
  maandag 27 september 1999 @ 18:33:00 #18
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_191065
streams lopen wel iets achter door caching van proxy-server(s)en de lag die het Internet nou eenmaal met zich meebrengt. Dit is maximaal 30seconden. De rest is wel live.

Veronica zet de cams gewoon uit als er iets gebeurt dat niet live te zien mag zijn (bijv. toen TARA aankondigde dat ze weg-ging) dit om ervoor te zorgen dat er nog wat TV gekeken wordt.

pi_191066
kunnen we daar niks aan doen aan die misleidende "reclame" die ze maken over hun 24 uur en 7 dgn p.week internet uitzendingen,
is dit iets voor de reclame code commissie of de ombuds man of consumenten bond, ik vind dat als V zoiets beweerd dat ze het ook maar eens waar moeten maken i.p.v. die eindeloze testbeelden en bb logo's met de vermelding probeer een ander kanaal, waarop dat moment 3x een testbeeld wordt uitgezonden ik word
er nu toch onderhand wel van!!!
pi_191067
Ja, heb ik eindelijk alle software aan de praat, krijg ik nog niets meer te zien. Is het nu echt zo ingewikkeld om iets direct uit te zenden? Als ze dit op tv zouden flikken, waren ze allang opgedoekt.

Stelletje amateurs

pi_191068
Ik denk dat een klacht bij de reclamecode commissie weinig zal uithalen. Per slot van rekening heeft v toch nergens gezegd WAT ze 24 per per dag uitzenden? Een testbeeld is per slot van rekening ook een uitzending, dus al zouden ze 24/7 op 48 streams tegelijk alleen een testbeeld uitzenden, ze misleiden daarmee niemand.
  woensdag 29 september 1999 @ 11:28:00 #22
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_191069
Gooien we ook een consumentenman over de muur....
  woensdag 29 september 1999 @ 11:31:00 #23
81 JayTaph
pi_191070
frits bom...

da was toch vroegen een consumentenman?

pi_191071
V is gewoon aan het boycotten
Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_191072
ja ik weet niet waar V mee bezig is maar het zaakje stinkt, zelfs zonder Tara
I'm back, big as life and twice as ugly!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')