abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49908204
Gelukkig had hij de titel Gazi (strijder van de Islam) gekregen.
  woensdag 30 mei 2007 @ 09:26:15 #102
99091 3doorsdown
n00b 1e klas
pi_49916639
Turken:
Leuk om snipperschaap van te kopen, en "grappig" als je in Turkije (als man zijnde dan) op vakantie gaat omdat ze weten dat je er geld uitgeeft.

Maar daar laat ik het dan ook bij. Eén van mijn vrienden is een jongen van Turkse komaf, en hij heeft volgens mij diep in zijn hart een schijthekel aan Nederlanders
Inter Arma Enim Silent Leges
pi_49917028
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:26 schreef 3doorsdown het volgende:
Turken:
Leuk om snipperschaap van te kopen, en "grappig" als je in Turkije (als man zijnde dan) op vakantie gaat omdat ze weten dat je er geld uitgeeft.

Maar daar laat ik het dan ook bij. Eén van mijn vrienden is een jongen van Turkse komaf, en hij heeft volgens mij diep in zijn hart een schijthekel aan Nederlanders
Onzin. Het is een zeer vriendelijk volk. Als ik in de toeristische gebieden loop word ik gewoon veel aangesproken door mensen die geld van je willen; in de uitgaansgebieden en werkomgeving bestaat dat praktisch niet. Je loopt als toerist gewoon constant tegen de opdringerige Turkse verkopers aan i.p.v. de 'echte' samenleving. Het verschil is enorm: mensen doen niet overdreven vriendelijk, schreeuwen geen willekeurige teksten in je eigen taal naar je hoofd en ze stormen niet op je af bij het minste oogcontact.

Overigens balen veel Turken er van dat buitenlanders zo'n slecht beeld van hun volk hebben. Dit komt, volgens hen, door het soort Turken die jaren geleden emigreerden: arme en ongeschoolde mensen. (een soort 'pauper'-representatie van de Turkse samenleving dus.)
pi_49917306
Vertel ze maar dat je een atheist bent, Freek.
  woensdag 30 mei 2007 @ 09:56:49 #105
99091 3doorsdown
n00b 1e klas
pi_49917396
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:42 schreef Frrreek het volgende:

[..]

Onzin. Het is een zeer vriendelijk volk. Als ik in de toeristische gebieden loop word ik gewoon veel aangesproken door mensen die geld van je willen; in de uitgaansgebieden en werkomgeving bestaat dat praktisch niet. Je loopt als toerist gewoon constant tegen de opdringerige Turkse verkopers aan i.p.v. de 'echte' samenleving. Het verschil is enorm: mensen doen niet overdreven vriendelijk, schreeuwen geen willekeurige teksten in je eigen taal naar je hoofd en ze stormen niet op je af bij het minste oogcontact.

Overigens balen veel Turken er van dat buitenlanders zo'n slecht beeld van hun volk hebben. Dit komt, volgens hen, door het soort Turken die jaren geleden emigreerden: arme en ongeschoolde mensen. (een soort 'pauper'-representatie van de Turkse samenleving dus.)
Ja en dan vergeet je de Koerden maar even voor het gemak
Inter Arma Enim Silent Leges
pi_49917881
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:53 schreef Corvidae het volgende:
Vertel ze maar dat je een atheist bent, Freek.
Men weet. Zolang ik niet door de dagelijkse oproep tot gebed heen schreeuw overleef ik het wel.
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:24:13 #107
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_49918305
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:42 schreef Frrreek het volgende:

geloof ik best.

Alle uit de berg gerolde berbers en cadeautjes zitten hier logisch dat je dan een verkeerd beeld krijgt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_49932068
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dan droeg ie z'n keppeltje niet .
pic
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')