Nee, dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:53 schreef Dlocks het volgende:
In een brief aan Huub van ene Joke: "Wat ben jij een heer zoals met Amanda bent omgekaan. Nuchter ben je levensgevaarlijk."
Mooi verhaal, als Brain niet tussenbeide was gekomen had Huub Amanda keihard geneukt.
Als je het gebeuren live hebt gezien, dan weet je best dat dit niet waar is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:53 schreef Dlocks het volgende:
In een brief aan Huub van ene Joke: "Wat ben jij een heer zoals met Amanda bent omgekaan. Nuchter ben je levensgevaarlijk."
Mooi verhaal, als Brain niet tussenbeide was gekomen had Huub Amanda keihard geneukt.
Jaap zat net wel een brief te lezen en aangezien hij al zijn oude brieven had verscheurd neem ik aan dat hij iig één brief heeft gehad.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo was lekker die pizza
heeft japie nog post gekregen os helemaal niks?
ook wel zielig dan....
![]()
spierpijn van het trainen denk ik...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:55 schreef Charmian het volgende:
Wat doet die Japio soms van die superdebiele bewegingen, of ligt dat aan mij?
sneu........quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap zat net wel een brief te lezen en aangezien hij al zijn oude brieven had verscheurd neem ik aan dat hij iig één brief heeft gehad.
Ze willen de volgorde zo aanpassen dat het zo irritant/spannend mogelijk wordt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
Vraagje, waarom worden ze allemaal naar de FEBO geroepen om toe te lichten voor wie de ontslagronde is. Dat gebeurt toch normaal aan tafel met iedereen erbij??????
Dat is nou waarom de tv uitzending dus ENORM SLECHT was. Mensen gaan denken dat Huub is gestopt door brian, terwijl Huub haar onder de douche al kon neuken, maar daar al zei dat hij niets ging doen. Hij heeft daar haar (blote) borsten zelfs niet heeft aangeraakt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:55 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet.
Onder de douche zei hij al dat er niets zou gaan gebeuren.
THe best of both worldsquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
Vraagje, waarom worden ze allemaal naar de FEBO geroepen om toe te lichten voor wie de ontslagronde is. Dat gebeurt toch normaal aan tafel met iedereen erbij??????
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:59 schreef Clank het volgende:
Jaap wil ook groupies... waar blijven mijn groupies???
Nou fan's schrijven maar!![]()
Jaap, ik ben fan van je,quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:59 schreef Clank het volgende:
Hij heeft 'C.O.R.A.' toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:59 schreef Clank het volgende:
Misschien wil huppeldepup6000 nog wel even een kaartenactie voor Jaap initiërenquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:59 schreef Clank het volgende:
ach ik kijk het nog effe aan met jaapquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef donpsp het volgende:
[..]
Jaap, ik ben fan van je,![]()
dikke vetkus, Don
Ik heb het live gezien...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je het gebeuren live hebt gezien, dan weet je best dat dit niet waar is.
De Free Record Shop in zijn woonplaats doet goede zaken met al die muziekbonnen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Misschien wil huppeldepup6000 nog wel even een kaartenactie voor Jaap initiëren
Mischien ook wel een bijeenkomst.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Misschien wil huppeldepup6000 nog wel even een kaartenactie voor Jaap initiëren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |