Voor het doel van Jaap heb je toch geen villa nodig?? Een abonnement op een sportschool will do fine...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Of haar andere 18 doelen............![]()
waar Jaap er slechts 1 heeft by the way
En van de beoogde 50 kg is hij er al 13.3 kwijt... nog even en Jaap gaat, tegen ieders verwachting in, zijn doel gewoon halen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Of haar andere 18 doelen............![]()
waar Jaap er slechts 1 heeft by the way
Een stuk touw kost nog minderquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:23 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Voor het doel van Jaap heb je toch geen villa nodig?? Een abonnement op een sportschool will do fine...![]()
Er moet toch een schuldige zijn nietwaar?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als huub er nou uitvliegt vanavond, zouden wij dan de schuld krijgen?![]()
ik zei toch al: ongesteldquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Zdngmw vadaag nog hysterischer dan anders.
Die vent is in z'n leven al 10 keer 50 kilo afgevallen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
En van de beoogde 50 kg is hij er al 13.3 kwijt... nog even en Jaap gaat, tegen ieders verwachting in, zijn doel gewoon halen.
Wel leuk voor de grote maten meneer, kan hij wekelijks een vers setje komen bregen![]()
valse hoopquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
13.3 kg??? Ja ik dacht al hij heeft zo'n smal koppie gekregenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
En van de beoogde 50 kg is hij er al 13.3 kwijt... nog even en Jaap gaat, tegen ieders verwachting in, zijn doel gewoon halen.
Wel leuk voor de grote maten meneer, kan hij wekelijks een vers setje komen bregen![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Scheepstouw is best prijzig hoor.......![]()
Brian als hoofddader en Natasia en Amanda als medeplichtigen... simpel zat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Er moet toch een schuldige zijn nietwaar?
ze is geilquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
Om de spanning door te slapen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Als je denkt dat je bijna uit het programma vliegt, wat ga je dan doen? Slapen?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
ja dan gaat de tijd wat snellerquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
OMG, dan mogen ze Durex wel als sponsor hebbenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:24 schreef INCTRL het volgende:
Amanda redt het niet zonder sex in de villa.....vandaaar die wekelijkse feestjes???
vol hornymoonsquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze is geil
dus datte.........
![]()
Hadden ze al toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, dan mogen ze Durex wel als sponsor hebben![]()
kan je nagaan als die klaarkomt schreeuwt ze heel de boel bij elkaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze is geil
dus datte.........
![]()
Seks met Natasia zou meer iets van een fetisch weg hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
Hdnkkk vraagt of ze zichzelf kinky vinden![]()
Nee. Serieus. Ik vind DGK zelf verantwoordelijk. Zij hebben de ingang geopend naar de immuniteit van Sylvia. Het was dom nieuweling Jaap zoveel macht te geven.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian als hoofddader en Natasia en Amanda als medeplichtigen... simpel zat.
Hij vliegt er natuurlijk alleen maar uit als Eric ook met dat tuig meestemt.
Een nieuw uitgevonden dan....een sreamfetish I guess....quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Seks met Natasia zou meer iets van een fetisch weg hebben.
Misschien niet, maar oh wat knijpt hij 'mquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:28 schreef Sonique het volgende:
ik heb helemaal niet het gevoel dat huub eruit gaat rtouwens..
Nee, meer iets van perversquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Seks met Natasia zou meer iets van een fetisch weg hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |