Zal wel weer een of andere vage verwijzing zijn die op ontelbaar verschillende manieren te interpreteren is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:05 schreef Byte_Me het volgende:
ow en wat is die voorspelling dan? letterlijk?
daarom wil ik het wetenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zal wel weer een of andere vage verwijzing zijn die op ontelbaar verschillende manieren te interpreteren is.
That'll be the day.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:16 schreef zoalshetis het volgende:
pas als de sjieten en soennieten samen gaan werken zal de dreiging heel groot kunnen worden.
Een zeis te zamen met een meer inquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:05 schreef Byte_Me het volgende:
ow en wat is die voorspelling dan? letterlijk?
Ach, die wat overdreven aandacht voor dat verschil tussen sji'ieten en soennieten. Zelfs twee Arabische, soennietische landen kunnen nog geen krachten samenbundelen.quote:
In de glazen bol van TS (of is het Nostadamus?) wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach, die wat overdreven aandacht voor dat verschil tussen sji'ieten en soennieten. Zelfs twee Arabische, soennietische landen kunnen nog geen krachten samenbundelen.
Die heb ik een paar posts boven je neergezet, met bron!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:59 schreef popolon het volgende:
[..]
In de glazen bol van TS (of is het Nostadamus?) wel.
Ik zou wel eens dat stuk, of kwatrijn, willen zien waar het zogenaamd staat.
Sorry, gemist.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die heb ik een paar posts boven je neergezet, met bron!![]()
![]()
Een hoop cryptisch geleuter waar mensen een kant mee op willen gaan. Daar zit juist het probleem. Wij mensen zijn iets te goed geworden in het herinterpreteren van (heilige) teksten, de literatuurkunde is daarvoor zelfs ontwikkeld.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Sorry, gemist.
Goed, weer een hoop cryptisch geleuter waar je alle kanten mee uitkunt.
Geeft niet, en je hebt gelijk, volgens mij was Nostradamus in deze tijd schrijver van horoscoopteksten geweest!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Sorry, gemist.
Goed, weer een hoop cryptisch geleuter waar je alle kanten mee uitkunt.
welke manier?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:48 schreef Fetai het volgende:
Ik zie het wel gebeuren. Kan het me eigenlijk ook niet voorstellen dat dit nog 50 jaar op deze manier door kan gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |