Jammer idd, saaie afleveringquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:24 schreef Nouk het volgende:
Nee vandaag komt ie omdat gister is uitgelopen met dat verhaal van die gevluchte vrouw.
En ook zeer belangrijk voor die vrouwquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:08 schreef AFCA_DD het volgende:
vond het wel leuk eigenlijk, weer eens wat anders dan die standaard bekende nederlanders, met hun standaard verhaal
De vorige keer toen die er zat met die nina(GTST) niemand kon hem volgenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik word zo moe als ik die Joris Putman hoor praten
Verschil met gisteren, gisteren had ie een betere interviewquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:47 schreef 7eVeNL het volgende:
Jezus wat een slecht interview... Jensen![]()
Haha, ik vind 'm wel komisch eigenlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik word zo moe als ik die Joris Putman hoor praten
Het is net alsof ie constant in een trip zit en dan heeft ie ook nog een zeikaccent/stemquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:55 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Haha, ik vind 'm wel komisch eigenlijk.
Ik vond die grap zo slecht... dat hele interview was 1 dikke bagger, soms is jensen echt zo slecht bezig, laat hem maar amerikanen met interessante verhalen interviewen daar is hij nog eniszins goed in.quote:
Dan is het idee van Jensen weg, daarvoor kijk ik geen Jensen in ieder gevalquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:00 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik vond die grap zo slecht... dat hele interview was 1 dikke bagger, soms is jensen echt zo slecht bezig, laat hem maar amerikanen met interessante verhalen interviewen daar is hij nog eniszins goed in.
Idd, ik kijk juist voor die slechte vragenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dan is het idee van Jensen weg, daarvoor kijk ik geen Jensen in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |