Nee in Bodegravenquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:02 schreef muissie het volgende:
Otak ? Dat is de naam van de winkel neem ik aan ? In Alphen aan de rijn ? Ik zal es zoeken . Wie weet kom ik een nog es in de buurt dan kan ik ff kijken of ze het nog hebben. Bedankt iig.
Dank je welquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:14 schreef saaw het volgende:
wauw wat mooi
ben benieuwd als het echt klaar is!
Ja dat vonden wij ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:32 schreef wonderer het volgende:
Handig, zo'n beugel aan de achterkant. Daar is overna gedacht!
Hoe duur zijn die stoelen en tafel?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Thanx
Ze komen gewoon bij Profijt meubel vandaan hoor
De eettafel was 399 euro en de stoelen 139 per stoelquote:Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die stoelen en tafel?
Dank jequote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:35 schreef Krupelhintsje het volgende:
Jeetje wat een leuke fotos zeg! Jullie huisje is echt mooi geworden, wel een beetje mijn smaak, vooral dat plakfolie, met vlinders!!!
Echt super mooie stoelen!! zitten ook super lekker, hebben ze bij mn vriendin thuis ook namelijk.. alleen een groot nadeel, dat door het wiebelen de schroefjes er telkens uit gaan! behoorlijk irritant! maar verder top!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:03 schreef Tamaartje het volgende:
onze andere meubels zijn ook binnen
De salontafel:
[afbeelding]
En de eettafel:
[afbeelding]
daarbij hebben we deze stoelen:
[afbeelding]
[afbeelding]
We zijn er helemaal blij mee
Ja ze zijn geweldigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:12 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Echt super mooie stoelen!! zitten ook super lekker, hebben ze bij mn vriendin thuis ook namelijk.. alleen een groot nadeel, dat door het wiebelen de schroefjes er telkens uit gaan! behoorlijk irritant! maar verder top!
Kwamen die stoelen ook bij de Profijt meubel vandaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:02 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
nee dan moet je ze er gewoon weer opnieuw inschroeven, maar een keer maakt da nie uit... 2 keer niet, maar hoe vaker je het doet hoe sneller dat ze er weer uit gaan enz enz.
even wat Locktite of iets vergelijkbaars gebruiken om de schroef vast te lijmenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:02 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
nee dan moet je ze er gewoon weer opnieuw inschroeven, maar een keer maakt da nie uit... 2 keer niet, maar hoe vaker je het doet hoe sneller dat ze er weer uit gaan enz enz.
Het is ook niet echt mijn ding die lamellen.... maar het moet nu gewoon even omdat we niets anders als zonnewering hebben.. misschien dat het nog wel eens weg gaat..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:51 schreef Charisma het volgende:
wat zien jullie toch in lamellen ?,heb je alles zo mooi en dan lamellen...
![]()
wat was er nou metd e badkamertegels gebeurd? ben je erachter gekomen waarom die zo donker waren?
durf het bijna niet te zeggenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:15 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Kwamen die stoelen ook bij de Profijt meubel vandaan?
Anders zou ik gewoon terug gaan, het hoort niet dat dat gebeurd
Of zijn ze al wat ouder?
ahquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:05 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
durf het bijna niet te zeggenmaar die hebben ze nieuw bij een outlet achtige zaak gekocht. waren niet duur enz enz
wat ik al zei: als je elke schroef die er ook maar een stukje uitkomt weer terugdraait met een beetje locktite ertussen dan blijft dat tot in den eeuwigheid zittenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:41 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ahnouja blijft wel balen!
Ik hoop dat het bij ons niet gaat gebeuren
Zal het onthoudenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:06 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
wat ik al zei: als je elke schroef die er ook maar een stukje uitkomt weer terugdraait met een beetje locktite ertussen dan blijft dat tot in den eeuwigheid zitten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |