abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191019
Aangezien het mij absoluut niet lukt beeld of geluid te krijgen op de BB site, wil ik graag vragen of iemand mij de details van Tara's vertrek wil vertellen.
Thanks
CU
pi_191020
Gewoon gecrashed. Ze trok het niet meer, te zwaar enzo.

(heb ik begrepen: ik kan ook niets horen/zien op de BB-site)

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_191021
Het was eigenlijk al vrij snel duidelijk dat Tara het tussen die mensen niet zou trekken. Ik vind het niet eens een verrassing dat ze weg is. Jammer vind ik het wel, de interactie in het huis wordt nu wel steeds eentoniger.
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_191022
jammer eigenlijk dat ze weg mogen..het is toch veel toffer als ze had moeten blijven...dan zou het lachen worden

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_191023
pffff.........derde poging:
In het kort:
Tara kreeg geen aandacht!!
kreeg geen speld tussen het gekwebbel van Sabine en Bianca en voelde zich met haar 20 jaar (en al hokken) totaal genegeerd. Thuis krijgt ze vanzelf aandacht waar ze bij BB om moest gaan knokken. Een week en drie dagen volhouden was voor haar nog knap.
pi_191024
Tja, en het zal Gaby wel pijn doen, maar Karin signaleerde dat op de eerste stemdag al.
Maar daar zal ze wel moeder voor zijn:-)
pi_191025
Tara lijkt mij een meisje dat alle aandacht op haarzelf moet hebben. Ze heeft een leuk smoeltje (Ruud kan het weten) en dat weet ze zelf als de beste. Echter ze is enorm dom!!!

Ohhhh, is er ook een boek Big Brother. Neeee, nooit van gehoord

Volgens mij eerste of tweede dag gehoord tijdens een gesprek met de andere dames.

Nu die echocentrische trutje krijgt nu geen aandacht. Ja, zei ze op tv we vinden Ruud allemaal zo'n leuke teddybeer. Ja Bianca en sabine zijn zulke trutten!!!

Gewoon verwende domme puber gelul van een erg onvolwassen en achterbaks trutje die de commisie van de psychologische testen goed om de tuin wist te leiden. Ze kon haar hondje en vriend toch niet missen.

Die vriend (een te lelijke simpele boterletter die straks gedumpt wordt voor een bruine brede spaanssprekende stripper die z'n mannelijkheid gaat bewijzen op dit trutje wat niet zonder aandacht kan) heeft het overigens ook niet begrepen. Als je door je partner zo voor gek staat op nationale tv is er maar één ding wat je kan doen. Dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen voordat ze je verder beschadigt!!!!!!!!

Dit is beter als zeggen ja ik wist het wel want de vorige keer duurde het nog geen drie dagen. Hmmmmmm, kortom ze doet meer pogingen om te zien of ze zonder je kan???

Bewezen onbetrouwbaar die griet die zeker niet gegaan was als ze de enigste griet in het huis was. Dan had ze alle aandacht gehad. Dat ze voorbij gestreefd wordt door oudere en ervarener grieten is niet zo moeilijk te raden en is m.i. DE reden dat ze het ineens niet meer uithoudt.

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

pi_191026
En wat liep die Tara te zeiken.
Ik moet hier afwassen en gezellig samen dingen doen. En ik kan helemaal niet afwassen en ik ben niet gezellig. Ik krijg hier niet het eten dat ik wil dus ben ik een beetje slapjes geworden. Ik wist meteen dat het niet mijn soort mensen waren, het zijn maar een stelletje paupers. Met dat pleps wil ik niet 100 dagen opgescheept zitten.

Zo'n verwend nest schop je als moeder toch weer het goede pad op. Maar nee, wat zegt mams, als Tara zich huilend in haar armen stort: "Ik wist wel dat het niet jou soort mensen waren."
Die Tara heeft het in ieder geval van niemand vreemd, zo moeder zo dochter.

------------------
Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

[Dit bericht is gewijzigd door Superknor (Datum 27 September 1999).]

Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

maandag 27 september 1999 @ 16:03:00 #9
248 CAT
World Traveller
pi_191027
Ben het met bovenstaande eens.
Ik kan er niet veel meer aan toevoegen dan dat ze ook nog zichzelf VRE-SE-LIJK tegenlulde bij haar vertrek-'speach'!
-=***One nation under a groove***=-
pi_191028
Ik denk dat Veronica er van uit gaat (ging) dat iemand die aan BB meedoet, doet dat voor het geld (nu moet ik ze daar gelijk in geven, dit is tenslotte de enige reden waarom die ik kan bedenken om mee te doen), kortom dit alleen is de reden om daar te blijven en er het beste van te maken.

Dat T geen winners-mentaliteit heeft blijkt hier alleen maar uit. Je gaat voor die 250k of je doet er niet aan mee. Nu weet ik niet of er nog van die losers rondlopen, ik weet wel dat Martin in ieder geval wel de juiste instelling had.

I did NOT have sex with that women Sabine...

pi_191029
Precies superknor,

Dat verwende kutnest moet haar mond houden. Eerst zei ze nog dat ze opgelucht was dat martin was gekozen en zij niet, en nou loopt ze ineens te jenken...

pi_191030
MArtin rOx
  maandag 27 september 1999 @ 16:07:00 #13
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_191031
quote:
Ohhhh, is er ook een boek Big Brother. Neeee, nooit van gehoord

Ik ook niet, Sabo. Dacht dat het '1984' heette...
V
Ja inderdaad, V. ja.
pi_191032
lol =)
pi_191033
quote:
op 09-26-1999 om 01:34 PM schreef Big Mama het volgende:
Tja, en het zal Gaby wel pijn doen, maar Karin signaleerde dat op de eerste stemdag al.
Maar daar zal ze wel moeder voor zijn:-)

lol nee valt wel mee hoor misschien was dit haar enigste heldere moment. hahahhaaaa

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_191034
quote:
op 09-27-1999 om 04:07 PM schreef Verbal het volgende:
[QUOTE]Ohhhh, is er ook een boek Big Brother. Neeee, nooit van gehoord

Ik ook niet, Sabo. Dacht dat het '1984' heette... [/quote]

'K geloof dat het zo'n jaren 70 SF boek is
van ene Roswell Iemand meer Info =>Graag.

when you hate it you know you can feel but
when you love it you know it's not real
  maandag 27 september 1999 @ 17:51:00 #17
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_191035
quote:
'K geloof dat het zo'n jaren 70 SF boek is van ene Roswell

Jaaaaa, ik denk ook dat het idee voor BB daarvandaan komt...
V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_191036
“Ik heb een nare mededeling voor jullie.” Zo begon Tara het belangrijke nieuws. “Ik ga mijn koffers pakken.”

Tara is echt dom....het is geen nare mededeling, maar juist fantastisch nieuws!!!!

Haar moeder wist het al die tijd al. “Toen ik de andere bewoners zag, dacht ik gelijk al: Nee, daar kan mijn Tara vast niet mee overweg.”

Tara kan volgens mij maar met vrij weinig mensen overweg.....behalve die op het Leidseplein....

En het boek is toch 1984? Van George Orwell?

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_191037
En vergeet Animal Farm niet:

"All pigs are equal, but some are more equal than others".

Dat zal haar wel bekend in de oren klinken

dinsdag 28 september 1999 @ 02:22:00 #20
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_191038
Tara is gewoon een verwend nest, dat altijd haar zin en alle aandacht moet hebben. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het heel fijn vind om te zien dat zo'n lui als deze QUEEN-BITCH ook eens flink op hun bek gaan. En zich zo laten kennen. En dit alles voor het oog van heel Nederland, wat kun je je nog meer wensen....
"Kutkip!"

dinsdag 28 september 1999 @ 02:33:00 #21
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191039
Om even op de topic terug te komen: OMDAT ZE EEN BITCH IS!!!!
En een matennaaister.
Case closed.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 september 1999 @ 02:40:00 #22
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_191040
APPLAUS VOOR SIGNe

Daar hebben we de keiharde waarheid

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 28 september 1999 @ 02:43:00 #23
248 CAT
World Traveller
pi_191041
Lekker man, zo'n forum. Heb me nog nooit zo relaxed gevoelt. Scheld-therapie werkt!
  dinsdag 28 september 1999 @ 02:50:00 #24
248 CAT
World Traveller
pi_191042
IK ben gewoon online waarom is mijn bloemetje niet groen?
  dinsdag 28 september 1999 @ 02:57:00 #25
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191043
A) je bent invisible net als ik altijd ben
B) je bent N/A zoals ik op het moment ben
C) Je bent Away zoals ik ook af en toe ben
D) het hele zooitje werkt gewoon niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: