(heb ik begrepen: ik kan ook niets horen/zien op de BB-site)
Gaby
Ohhhh, is er ook een boek Big Brother. Neeee, nooit van gehoord
Volgens mij eerste of tweede dag gehoord tijdens een gesprek met de andere dames.
Nu die echocentrische trutje krijgt nu geen aandacht. Ja, zei ze op tv we vinden Ruud allemaal zo'n leuke teddybeer. Ja Bianca en sabine zijn zulke trutten!!!
Gewoon verwende domme puber gelul van een erg onvolwassen en achterbaks trutje die de commisie van de psychologische testen goed om de tuin wist te leiden. Ze kon haar hondje en vriend toch niet missen.
Die vriend (een te lelijke simpele boterletter die straks gedumpt wordt voor een bruine brede spaanssprekende stripper die z'n mannelijkheid gaat bewijzen op dit trutje wat niet zonder aandacht kan) heeft het overigens ook niet begrepen. Als je door je partner zo voor gek staat op nationale tv is er maar één ding wat je kan doen. Dumpen dumpen dumpen dumpen dumpen voordat ze je verder beschadigt!!!!!!!!
Dit is beter als zeggen ja ik wist het wel want de vorige keer duurde het nog geen drie dagen. Hmmmmmm, kortom ze doet meer pogingen om te zien of ze zonder je kan???
Bewezen onbetrouwbaar die griet die zeker niet gegaan was als ze de enigste griet in het huis was. Dan had ze alle aandacht gehad. Dat ze voorbij gestreefd wordt door oudere en ervarener grieten is niet zo moeilijk te raden en is m.i. DE reden dat ze het ineens niet meer uithoudt.
Zo'n verwend nest schop je als moeder toch weer het goede pad op. Maar nee, wat zegt mams, als Tara zich huilend in haar armen stort: "Ik wist wel dat het niet jou soort mensen waren."
Die Tara heeft het in ieder geval van niemand vreemd, zo moeder zo dochter.
------------------
Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!
[Dit bericht is gewijzigd door Superknor (Datum 27 September 1999).]
Dat T geen winners-mentaliteit heeft blijkt hier alleen maar uit. Je gaat voor die 250k of je doet er niet aan mee. Nu weet ik niet of er nog van die losers rondlopen, ik weet wel dat Martin in ieder geval wel de juiste instelling had.
Dat verwende kutnest moet haar mond houden. Eerst zei ze nog dat ze opgelucht was dat martin was gekozen en zij niet, en nou loopt ze ineens te jenken...
quote:
Ohhhh, is er ook een boek Big Brother. Neeee, nooit van gehoord
quote:
op 09-26-1999 om 01:34 PM schreef Big Mama het volgende:
Tja, en het zal Gaby wel pijn doen, maar Karin signaleerde dat op de eerste stemdag al.
Maar daar zal ze wel moeder voor zijn:-)
lol nee valt wel mee hoor misschien was dit haar enigste heldere moment. hahahhaaaa
Gaby
quote:
op 09-27-1999 om 04:07 PM schreef Verbal het volgende:
[QUOTE]Ohhhh, is er ook een boek Big Brother. Neeee, nooit van gehoord
'K geloof dat het zo'n jaren 70 SF boek is
van ene Roswell Iemand meer Info =>Graag.
quote:
'K geloof dat het zo'n jaren 70 SF boek is van ene Roswell
Tara is echt dom....het is geen nare mededeling, maar juist fantastisch nieuws!!!!
Haar moeder wist het al die tijd al. “Toen ik de andere bewoners zag, dacht ik gelijk al: Nee, daar kan mijn Tara vast niet mee overweg.”
Tara kan volgens mij maar met vrij weinig mensen overweg.....behalve die op het Leidseplein....
En het boek is toch 1984? Van George Orwell?
"All pigs are equal, but some are more equal than others".
Dat zal haar wel bekend in de oren klinken
Daar hebben we de keiharde waarheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |