niet zo snel jijquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:39 schreef Sporti het volgende:
Huub : Nastasi is een echte Gooise vrouw zij doet het met de klusjesman
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:40 schreef Sug4r het volgende:
'Natasia is echt een Gooise vrouw..zij doet het met de klusjesman ' zegt Huub![]()
nee ilona zei dat altijd.........quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:41 schreef snkr-xxx het volgende:
begon huub niet met dat 'nou, gezellig' nadat ie het over omroep max had gehad en oudjes ging nadoen?
Damn, heeft ie toch humorquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap tegen Amanda "Er kan er maar een de sexbom zijn, en dat ben ik"
dat zegt gerard joling toch de hele tijd?quote:
Sja dat hebben we deze week wel 100x gehoordquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:42 schreef My_ het volgende:
Huub tegen Eric: Is de verleiding groot om mij eruit te stemmen?
Eric tegen Huub: Maak je geen zorgen!!
En Palma.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
dat zegt gerard joling toch de hele tijd?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric : "Huub schijt 7 kleuren stront vandaag"
Huub : "Nee, 11 - ik heb er al weer 4 kleuren bij verzonnen"
en 5 minuten later tegen amanda .. hoe zal ik vanavond tegen huub zeggen dat hij eruit gaat?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:42 schreef My_ het volgende:
Huub tegen Eric: Is de verleiding groot om mij eruit te stemmen?
Eric tegen Huub: Maak je geen zorgen!!
Totally Off-topicquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:43 schreef Giallorossi het volgende:
Huub: is de kans groot dat je mij eruit stemt
Eric: maak je geen zorgen
Ik kan zo'n bevestiging niet vaak genoeg horen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:43 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Sja dat hebben we deze week wel 100x gehoord
Ik ga ook niet kijkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier gaat het nog goed, maar vanavond zal alles zwaar ernstig overbelast zijn, daarom weet ik nog niet of ik ga kijken
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Totally Off-topic
De feiten.
Landskampioen AJAX 29 psv 19. Knvb beker AJAX 16 psv 8. Champions league AJAX 4 psv 1. Europese supercup AJAX 3 psv 0 Wereldbeker AJAX 2 psv 0.......
Heb ik precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
heb ik vandaag al tegen jullie gezegd hoe veel lol ik altijd om al jullie opmerkingen heb,
de streams zijn alleen maar leuk als ik hier met jullie meelees
![]()
Alleen als Huub blijft.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Komt Gaby vanavond ook nog?
Dat is gunstig voor onsquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:45 schreef Sug4r het volgende:
Eric en Huub noemen die zitzakken Jaap"Kom we gaan op de Japen zitten"
Ook dat hij Huub eruit stemt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk wel dat Eric wat nerveus is voor vanavond. Want de kans is goed aanwezig dat het weer gaat clashen
Als het goed is wel (na de stemming)quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
LOL dat is zo weer ingehaald hoor. Na dit seizoen staan we al op 20 landstitels en 2 CL bekersquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Totally Off-topic
De feiten.
Landskampioen AJAX 29 psv 19. Knvb beker AJAX 16 psv 8. Champions league AJAX 4 psv 1. Europese supercup AJAX 3 psv 0 Wereldbeker AJAX 2 psv 0.......
Ik geniet er ook enorm van, je kunt me af en toe opvegen. Ik hou ook uit voorzorg de jaloezie dicht, anders schaam ik me rot voor de overburen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
heb ik vandaag al tegen jullie gezegd hoe veel lol ik altijd om al jullie opmerkingen heb,
de streams zijn alleen maar leuk als ik hier met jullie meelees
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:46 schreef Ole het volgende:
"spuit even want je ruikt niet lekker "
Je hebt helemaal gelijk, maarre.... VBL is op 70: Voetbalquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Totally Off-topic
De feiten.
Als het goed is wel, dat is gunstig want dan kan hij ook niet ladderzat worden waarschijnlijk en in de clinch gaan met de rest. Ze blijft als het goed is ook slapen. Syl gaat geloof ik bij Eric in bed en Huub met Gaby.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Die kans is dan weer net zo groot als dat Pamela Anderson vanavond langs komt ipv Gaby.quote:
Ow ik dacht dat hij naar zweet stonk/stinkt!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:47 schreef r3gi3boy het volgende:
HAHAHAHA natasia tegen jaap: en spuit even, want je ruikt niet lekker! (jaap heeft net teringhard lopen schijten)
Niet zo vreemd, 1 uur intensieve training en niet douchenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:46 schreef Ole het volgende:
"spuit even want je ruikt niet lekker "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |