Klopt, maar eigenlijk wil ze liever Huub. Maar om de een of andere vreemde reden durft ze niet echt die keuze te maken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Die ligt straks gewoon weer bij Brian ezeltje prikje te spelen hoor.![]()
zal m'n best doenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je nou is rechtop gaat zitten, snap je het misschien![]()
Omdat Brian en Natasia haar in hun macht hebben en durft ze dat niet..quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar eigenlijk wil ze liever Huub. Maar om de een of andere vreemde reden durft ze niet echt die keuze te maken.
ja helaas wel om kotsmisselijk van te worden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is trouwens al een week aardig aan het bonden met Natasia.
Nou, ik had precies dezelfde gedachtequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:30 schreef Lynn-Live het volgende:
ik zou Syl graag even een hele dikke HUG willen geven...
Is dat dan Wilgo???? Pseudoniem klusjesmanquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:28 schreef Sporti het volgende:
Silvia : heb jij nog een gesprek gehad met die man door de tuin liep?
Nastasi : nee ik heb hem vanmorgen een kusje gegeven meer niet, het kan even niet anders![]()
Ligt meer aan Natasia. Die heeft al een week niet geschreeuwd en meer geluisterd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is trouwens al een week aardig aan het bonden met Natasia.
leuk voor Wilgoquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:28 schreef Sporti het volgende:
Silvia : heb jij nog een gesprek gehad met die man door de tuin liep?
Nastasi : nee ik heb hem vanmorgen een kusje gegeven meer niet, het kan even niet anders![]()
carlos prutsuuuuuuuuuhhhrquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:32 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap ligt nog steeds op bed?
EDIT: niet meer dus
Vandaar dat hij Huub vroeg "welke drie dingen wil je nog doen?" en dan kan Eric zeggen "je moet blijven, want je moet nog... en ... en ... doen"quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:30 schreef scanman01 het volgende:
Eric denkt na over zijn pleidooi van vanavond.
Nee hij draait nu om Amanda heen die zich aan het verkleden isquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:32 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap ligt nog steeds op bed?
EDIT: niet meer dus
wou ik net zeggen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee hij draait nu om Amanda heen die zich aan het verkleden is![]()
Als je bij Teasers werkt valt Jaap zelfs niet meer op denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
Ik snap niet dat Snollie zich zo kan omkleden met Billie in de buurt, ik zou hem absoluut wegsturen![]()
![]()
![]()
waar is dat ook alweer van?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik kan er niks aan doen maar is moet steeds zo lachen als huub met dat hele hoge stemmetje
roept ''GEZeLLIG HÉ''
Vakantieman toch?quote:
Ik zeg......ik hou d'rvanquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik kan er niks aan doen maar is moet steeds zo lachen als huub met dat hele hoge stemmetje
roept ''GEZeLLIG HÉ''
ja zie hem gluren ....bleeeehhhquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
Ik snap niet dat Snollie zich zo kan omkleden met Billie in de buurt, ik zou hem absoluut wegsturen![]()
![]()
![]()
Wilgo is misschien wel de klusjesman....quote:
Blijkt ie toch af en toe nog humor te hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap tegen Amanda "Er kan er maar een de sexbom zijn, en dat ben ik"
Dan heeft hij tot het einde twee zekere partners in het huis. Huub en Syl nemen hem mee naar de finalequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:15 schreef Dutchguy het volgende:
Ik zou er niet zeker van zijn dat Eric Huub er niet uitstemt. Als Eric Huub naar huis stuurt, heeft hij ineens 3 tot 4 medestanders in het huis. Als hij Huub niet naar huis stuurt maar eentje.
Straks komt hij nog klaar ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:38 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda vraagt of Jaap haar zender even achter op dr beha wil bevestigen
Hier gaat het nog goed, maar vanavond zal alles zwaar ernstig overbelast zijn, daarom weet ik nog niet of ik ga kijkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:39 schreef kybe het volgende:
buffer de buffer,dat zal leuk worden vanavond![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:39 schreef avonne het volgende:
Jaap maakt de zender op de Beha van Snollie vast (op de rug)
Amanda "zo, eindelijk iemand die het snel kan"
Je ziet Jaap denken "kut, ik had dus een kwartier mogen prutsen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |