Medestanders??quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:15 schreef Dutchguy het volgende:
Ik zou er niet zeker van zijn dat Eric Huub er niet uitstemt. Als Eric Huub naar huis stuurt, heeft hij ineens 3 tot 4 medestanders in het huis. Als hij Huub niet naar huis stuurt maar eentje.
Syl heeft dan ook weer backup nodig en verder kijken dan haar neus lang is en Amanda zal hem belonen voor het wippen (figuurlijk) van Huub met haar steun.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar. Natasia en Brian vinden Eric zo leuk.. die stemmen hem er nooit uit
een tweede Brian?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:19 schreef Sug4r het volgende:
Wat is Jaap aan het doen? Hij ligt in zijn eentje te lachen op bed![]()
nog 1 keer met je anti-homo opmerkingen:quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:19 schreef Adothehague het volgende:
Eric is een vuile verradelijke nicht lalalala
Daarom denk ik dat het ook niet gebeurt, maar 100% zeker kan niemand zijn. Het is en blijft een spel. Dat maakt het juist zo leuk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Bovendien toen Sylvia en Eric beiden overstuur waren zei Eric dat hij Huub er niet zou uitstemmen.
Hij werd een half uur geleden gekieteld...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:19 schreef Sug4r het volgende:
en als ie het niet gelooft, het filmpje staat op geenstijl.nlquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
nog 1 keer met je anti-homo opmerkingen:
Als er iemand een nicht is is het wel die doelman van jouw club, Ado, die zich met een voorbinddildo door een of andere goedkope engelse snol in zijn ster liet naaien.
Een dikke homokus voor jou.
Bij mij zijn de streams aan 't bufferen, bij mij istie overleden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef Prosac het volgende:
Jaap gaat overlijden aan doorligplekken
Twee homokussen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Als er iemand een nicht is is het wel die doelman van jouw club, Ado, die zich met een voorbinddildo door een of andere goedkope engelse snol in zijn ster liet naaien.
ja ik welquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:19 schreef scanman01 het volgende:
Jongens, Eric fluisterde in Sylvia's oor (die aan het huilen was vanwege haar vader) dat hij Huub er niet uit zal stemmen. En nog twijfelen jullie????
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:21 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
en als ie het niet gelooft, het filmpje staat op geenstijl.nl
[..]
Nee hoor, hij wordt door een vrouw in zijn kont geneukt en niet door aan man....quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
waarom mag hij op bed???? ga wat doen met je dikke assquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:19 schreef Sug4r het volgende:
Amanda wil Huub er helemaal niet uit, maar wil de vriendschap van Natasia en Brian ook niet kwijt. Daarom zal ze Huub er wel uitstemmen, maar ik weet zeker dat ze het liever niet deed. Ze is héél vaak bij Huub en vindt het kussen met hem ook verdacht prettigquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Syl heeft dan ook weer backup nodig en verder kijken dan haar neus lang is en Amanda zal hem belonen voor het wippen (figuurlijk) van Huub met haar steun.
[..]
Amanda zoent met alles wat een polsslag heeft.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda wil Huub er helemaal niet uit, maar wil de vriendschap van Natasia en Brian ook niet kwijt. Daarom zal ze Huub er wel uitstemmen, maar ik weet zeker dat ze het liever niet deed. Ze is héél vaak bij Huub en vindt het kussen met hem ook verdacht prettig
geweldigquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Totally Off-topicquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:01 schreef Giallorossi het volgende:
[..]
Idd, dat is een grote belediging voor Jaap![]()
Geen wonder dat hij er een aantal maanden niet stond..damn wat neukte zij hard.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:22 schreef Adothehague het volgende:
[..]
![]()
![]()
het boeit me echt niet wat de doelman van ado doet als hij maar er staat in de wedstrijden vind ik het best
Maar met Huub een beetje vaker.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Amanda zoent met alles wat een polsslag heeft.![]()
Prachtig hoe Eric durfde te vragen waarom ze nou trots op haar kleur is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:24 schreef Sporti het volgende:
Nastasi: ik ben mooi ILLEGAAL bruin over mijn hele lichaam
Als je nou is rechtop gaat zitten, snap je het misschienquote:
Je mag tegenwoordig ook niks meer als doelmanquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Daarom hebben ze kok Marc vooraf al weggestuurd, de redactie wilde hem die clash niet niet aandoen .......quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk wel dat Eric wat nerveus is voor vanavond. Want de kans is goed aanwezig dat het weer gaat clashen
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij er een aantal maanden niet stond..damn wat neukte zij hard.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij er een aantal maanden niet stond..damn wat neukte zij hard.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |