Hdnkkk heeft volgens mij gebeld, en toen hij terugkwam keek hij not amused.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:55 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft eric nu al antwoord gekregen over die feesten, of ze doorgaan zonder huub ?
En dat is op haar stembanden geslagenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zat er wel maar had aar oren en ogen dicht..... en haar mond open, zo leerde ze al vroeg pijpen.
sperma kan ernstige keelklachten veroorzakenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En dat is op haar stembanden geslagen
Oh i hope soquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hdnkkk heeft volgens mij gebeld, en toen hij terugkwam keek hij not amused.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:55 schreef Elounda het volgende:
[..]
Da's handig joh, een soort van Kruimeldief![]()
Daar zeg je een waar woord. heel waar. Willem deed het pas bij de laatste drie. Zo zal het tussen Huub en Eric ook gaan. Maar nu nog lang niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:53 schreef Utrecht het volgende:
Enige wat in Huub zijn nadeel is dat hij een winnaar is en Eric wil ook winnen, kan ook taktisch zijn om de sterkste kandidaat eruit te stemmen, maar dan is hij zelf ook wel vogelvrij.
En bij dit scenario krijg ik BB1 visioenen met Willem
Koekje erbij??quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier doen ze het uitstekend.... Koffie??![]()
Getverrrrrrrrrrquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
sperma kan ernstige keelklachten veroorzaken
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
Wie
Jaap
Wie ?
Jaap
Wie ?
Jaap
Is dat die bouwvakker met die ajax tatoeages
Kappen Huub![]()
daarom moet je het ook snel drslkknquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
sperma kan ernstige keelklachten veroorzaken
Ze was toen wel weer in de war van dat nummer van REM hoor... "Man on the moon"quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens eigen zeggen heeft ze de maanlanding bewust meegemaakt...dus het zou kunnen![]()
Neem nog een blowtjequote:
ow, oke ik zal het prbrn, de vlgde kr...quote:
Idd, dat is een grote belediging voor Jaapquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
Wie
Jaap
Wie ?
Jaap
Wie ?
Jaap
Is dat die bouwvakker met die ajax tatoeages
Kappen Huub![]()
Ben aan het bouwenquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:01 schreef Giallorossi het volgende:
[..]
Idd, dat is een grote belediging voor Jaap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |