Ja maar tegen BAN verteld hij weer hele andere verhalenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:00 schreef suleika25 het volgende:
Ik heb eric van de week savonds/snachts tegen sylvia horen zeggen ( en dat was nog voor het nieuws van haar vader) het was erg zacht maar hij zie iets van: Donderdag laat ik hem zien dat hij mijn vertrouwen waard is.
Ik hoef daar geen beelden van...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:01 schreef Elounda het volgende:
[..]
ow, oke ik zal het prbrn, de vlgde kr...![]()
Nee ik ook niet.quote:
Latersquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef Elounda het volgende:
Ik ga nog even in de tuin werken, zit ik hier gvd wééér als een malloot naar dat scherm te staren en ik was nog wel clean van DGK.
Laters.
Tot zo...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef Elounda het volgende:
Ik ga nog even in de tuin werken, zit ik hier gvd wééér als een malloot naar dat scherm te staren en ik was nog wel clean van DGK.
Laters.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef Elounda het volgende:
Laters.
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch. Je gaat toch niet je tactiek uit de doeken doen tegen de 'vijand'?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef Giallorossi het volgende:
Ja maar tegen BAN verteld hij weer hele andere verhalen![]()
Laterzzzzzzzzzquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef Elounda het volgende:
Laters.
amanda is een dom meisje kijk hoe brain haar behandeld, dus over dat liegen, dat gaat ze niet eens snappenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
- Eric is dol op Amanda. Hij vindt haar de leukste bewoner. Het zal er bij haar inhakken als blijkt dat hij haar de hele tijd op overtuigende wijze heeft lopen voorliegen.
- Amanda zal het wegstemmen van Huub belonen met haar steun, daar heeft Eric vertrouwen in. Er is dus voor hem geen reden wat dat betreft om Huub er in te houden.
- Sylvia is niet rancuneus. Ze is pragmatisch genoeg om daarna alsnog aansluiting te zoeken bij Eric, en realist genoeg om te beseffen dat Eric het spel speelt.
- Eric beseft dat Huub een grote kanshebber is, en dit is dé kans om op een makkelijke manier van hem af te komen. Ook nog eens zónder dat er een nieuwe bewoner voor in de plaats komt.
- Of Eric in de populariteitspoll zakt, moet nog maar worden afgewacht. Heel veel Huub-fans zullen afhaken, en de percentageverdeling wijzigt rigoreus.
- Huub is erg prominent aanwezig altijd. Maar Eric heeft diva-aspiraties. Huub is een concurrent.
- Eric kan er echt genoegen in scheppen om vals te zijn.
Ik speel advocaat van de duivel hoor, maar toch: wees niet te zeker.![]()
Dat kan je dus ook andersom zien...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch. Je gaat toch niet je tactiek uit de doeken doen tegen de 'vijand'?
En nu in ABN graag ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef Adothehague het volgende:
Klote eric wat een vent huub eruit dus
??? ISquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:04 schreef Utrecht het volgende:
Jaap begint een triest (afwezig) figuur te worden in de gouden kooi
Dat was hij voor de Kooi ook al , schat ik zo inquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:04 schreef Utrecht het volgende:
Jaap begint een triest (afwezig) figuur te worden in de gouden kooi
Brian laat altijd een ander de 'lullige' dingen doen, hij durft zelf niets de sukkel!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:04 schreef petraa het volgende:
Brainles zegt he huub ik wil jaap wel eens een bommetje zien doen, oftewel vraag jij het ff aan hem Huub.
Absoluut niet. Dan heb jij hem echt niet meerdere keren over Amanda horen praten. Dat was echt heel weinig positief.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
- Eric is dol op Amanda. Hij vindt haar de leukste bewoner. Het zal er bij haar inhakken als blijkt dat hij haar de hele tijd op overtuigende wijze heeft lopen voorliegen.
Volkomen zinloos en dat weet Sylvia dus ook. Want als Eric Huub eruit stemt, is ieder toekomstige pact met hem dus zinloos. Zo slim is Eric echt nog wel.quote:- Sylvia is niet rancuneus. Ze is pragmatisch genoeg om daarna alsnog aansluiting te zoeken bij Eric, en realist genoeg om te beseffen dat Eric het spel speelt.
Kweenie, het lijkt me zo onwaarschijnlijkquote:
En zou eric waarde hechten aan de uitspraken van zijn beste vriendin mariel ( muriel of hoe heet ze ook alweer?)?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Even een paar reacties.
.
[..]
Absoluut niet. Dan heb jij hem echt niet meerdere keren over Amanda horen praten. Dat was echt heel weinig positief.
[..]
Volkomen zinloos en dat weet Sylvia dus ook. Want als Eric Huub eruit stemt, is ieder toekomstige pact met hem dus zinloos. Zo slim is Eric echt nog wel.
Tussen Amanda en Oma zit 1 hele generatie en een hele set andere genen...... we hebben allemaal wel een neefje of nichtje waarvan we denken "ah gossie..."quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:10 schreef kleinzusje het volgende:
Er bestaan toch heel veel rijke mensen met het IQ van een poffertje ?
Ik weet niet wat voor beeld jij dan bij miljonairs hebt maar met een miljoen ben je het al, dus een huis van 500.000 en een bedrijfje is meestal al voldoende.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kweenie, het lijkt me zo onwaarschijnlijk![]()
Was het zo ook niet met bart de laatste weken, hij wieberde ook van de ene groep naar de andere,, en tegen de ene groep zei hij: vertrouw me, en tegen de andere groep ook......quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Voor mensen die het echt goed volgen, die maken zich niet druk om Eric. Eric stemt Huub er niet uit..hij speelt dat hij hem eruit stemt..dat heet tv maken. Nou ophouden met dat gezeik.
Ok Ok, you've made your point.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor beeld jij dan bij miljonairs hebt maar met een miljoen ben je het al, dus een huis van 500.000 en een bedrijfje is meestal al voldoende.
En we zullen nooit weten wat hij met de stemming gedaan zou hebben, want hij was al weg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:14 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Was het zo ook niet met bart de laatste weken, hij wieberde ook van de ene groep naar de andere,, en tegen de ene groep zei hij: vertrouw me, en tegen de andere groep ook......
Dat is waar. Natasia en Brian vinden Eric zo leuk.. die stemmen hem er nooit uitquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:15 schreef Dutchguy het volgende:
Ik zou er niet zeker van zijn dat Eric Huub er niet uitstemt. Als Eric Huub naar huis stuurt, heeft hij ineens 3 tot 4 medestanders in het huis. Als hij Huub niet naar huis stuurt maar eentje.
tweequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:15 schreef Dutchguy het volgende:
Ik zou er niet zeker van zijn dat Eric Huub er niet uitstemt. Als Eric Huub naar huis stuurt, heeft hij ineens 3 tot 4 medestanders in het huis. Als hij Huub niet naar huis stuurt maar eentje.
dit trek ik niet meerquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:15 schreef Dutchguy het volgende:
Dat Huub (met Sylvia in zijn kielzog) de vijand is en Amanda, met Brian en Natasia in de hare, de vrienden van Eric zijn, bedoel je?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:04 schreef Giallorossi het volgende:
Dat kan je dus ook andersom zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |