Oooh ik hoop 9 uur.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub net zeggen, was het maar al 20.00 uur. 21.00 uur kan ook ??? Ik weet het niet zeker.
Ik ga eerst een slof peuken inslaan voor vanavond...........quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier doen ze het uitstekend.... Koffie??![]()
Ja, sigaretten zijn wel handig...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga eerst een slof peuken inslaan voor vanavond...........
en pillen![]()
Ik hoop zo dat het waar is wat je zegt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:48 schreef scanman01 het volgende:
Nogmaals alles op een rijtje... ook voor mezelf.
- Eric heeft de pest aan Brian en Amanda Natasia en alleen al daarom gaat hij Huub er niet uitstemmen. Absoluut niet. Hij gunt die twee geen overwinning.
- Sylvia heeft het moeilijk en heeft veel steun aan Huub. Eric mag Sylvia ook graag dus gaat haar dat niet aandoen.
- Huub en hij hebben een hele sterke band en kunnen de anderen in het huis samen helemaal gek maken, ook met de feestjes.
- Samen met Sylvia en Huub staat Eric véle malen sterker. Amanda is wispelturig, dus daar kun je niet op bouwen. Op Sylvia bouwen kan ook niet meer als hij Huub eruit stemt. Dus ook daarom zal hij Huub erin houden.
- Eric hecht veel waarde aan de populariteitspoll en weet dat hij als een gek daalt als hij de populairste man eruit stemt.
Om Brian en Natasia echt te naaien moeten zij dus echt denken dat Eric Huub eruit stemt. Dan komt de klap harder aan. Daarom zegt hij soms dingen waardoor wij gaan twijfelen.
Dank, weer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
Allemaal spculaties. Eric lult met alle winden mee, zoals hij de hele week al doet. De conclusies vliegen over de Cos, dus.
Die heb ik zelf niet eens gehoord. Als dat zo is, dan ben ik weer 100% zeker. Want je gaat inderdaad niet iemands tranen op zo'n manier misbruiken. Dan ben je nog erger dat Brian in zijn aller slechtste dagen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:49 schreef Ning het volgende:
Plus nog 1 punt, hij heeft tegen Sil gezegt toen ze zo huilde. Ik stem Huub er echt niet uit
En haar uitgelebberde schaamlippen schuren over de grond.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:53 schreef Sug4r het volgende:
19 jaar en d'r stem is al helemaal naar de kloten![]()
Eric kan zich dat nu gewoon nog niet permitteren als hij echt wil winnen, want hij zit dan gegarandeerd over 2 weken zelf op de schopstoel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:53 schreef Utrecht het volgende:
Enige wat in Huub zijn nadeel is dat hij een winnaar is en Eric wil ook winnen, kan ook taktisch zijn om de sterkste kandidaat eruit te stemmen, maar dan is hij zelf ook wel vogelvrij.
En bij dit scenario krijg ik BB1 visioenen met Willem
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef flubberdewups het volgende:
Daar waar Braindead zijn muzikaliteit weer eens bewerkstelligt...![]()
Aiaiai.... ik ben trouwens benieuwd of Huub en Eric hem eens als DJ laten draaien op die feesten van ze...
Da's handig joh, een soort van Kruimeldiefquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En haar uitgelebberde schaamlippen schuren over de grond.
Ja, sorry. Foutje.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:51 schreef kybe het volgende:
[..]
Bedoel je in punt een misschien Brian en Natasia?
Ze zat er wel maar had aar oren en ogen dicht..... en haar mond open, zo leerde ze al vroeg pijpen.quote:
't is niet te hopen!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef flubberdewups het volgende:
Aiaiai.... ik ben trouwens benieuwd of Huub en Eric hem eens als DJ laten draaien op die feesten van ze...
De lopende dweil.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:55 schreef Elounda het volgende:
[..]
Da's handig joh, een soort van Kruimeldief![]()
- Eric is dol op Amanda. Hij vindt haar de leukste bewoner. Het zal er bij haar inhakken als blijkt dat hij haar de hele tijd op overtuigende wijze heeft lopen voorliegen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:48 schreef scanman01 het volgende:
Nogmaals alles op een rijtje... ook voor mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |