niet zo snel jijquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:39 schreef Sporti het volgende:
Huub : Nastasi is een echte Gooise vrouw zij doet het met de klusjesman
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:40 schreef Sug4r het volgende:
'Natasia is echt een Gooise vrouw..zij doet het met de klusjesman ' zegt Huub![]()
nee ilona zei dat altijd.........quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:41 schreef snkr-xxx het volgende:
begon huub niet met dat 'nou, gezellig' nadat ie het over omroep max had gehad en oudjes ging nadoen?
Damn, heeft ie toch humorquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap tegen Amanda "Er kan er maar een de sexbom zijn, en dat ben ik"
dat zegt gerard joling toch de hele tijd?quote:
Sja dat hebben we deze week wel 100x gehoordquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:42 schreef My_ het volgende:
Huub tegen Eric: Is de verleiding groot om mij eruit te stemmen?
Eric tegen Huub: Maak je geen zorgen!!
En Palma.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
dat zegt gerard joling toch de hele tijd?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric : "Huub schijt 7 kleuren stront vandaag"
Huub : "Nee, 11 - ik heb er al weer 4 kleuren bij verzonnen"
en 5 minuten later tegen amanda .. hoe zal ik vanavond tegen huub zeggen dat hij eruit gaat?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:42 schreef My_ het volgende:
Huub tegen Eric: Is de verleiding groot om mij eruit te stemmen?
Eric tegen Huub: Maak je geen zorgen!!
Totally Off-topicquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:43 schreef Giallorossi het volgende:
Huub: is de kans groot dat je mij eruit stemt
Eric: maak je geen zorgen
Ik kan zo'n bevestiging niet vaak genoeg horen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:43 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Sja dat hebben we deze week wel 100x gehoord
Ik ga ook niet kijkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier gaat het nog goed, maar vanavond zal alles zwaar ernstig overbelast zijn, daarom weet ik nog niet of ik ga kijken
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Totally Off-topic
De feiten.
Landskampioen AJAX 29 psv 19. Knvb beker AJAX 16 psv 8. Champions league AJAX 4 psv 1. Europese supercup AJAX 3 psv 0 Wereldbeker AJAX 2 psv 0.......
Heb ik precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
heb ik vandaag al tegen jullie gezegd hoe veel lol ik altijd om al jullie opmerkingen heb,
de streams zijn alleen maar leuk als ik hier met jullie meelees
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |