ze heeft t alleen over zichzelf EN de moeder van huubquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:42 schreef cobain94 het volgende:
Heeft die fantasia het trouwens nog wel eens over haar kinderen,familie? Ze mist niets zo te zien..
Ga maar even een uurtje slapen, wat water drinken en geen topic openen als je van je padje bentquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:43 schreef Borga het volgende:
Ik kom niet meer bij hier...MUhahahahahahahaaaaaaaaa
Nee, deze info klopt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:43 schreef snkr-xxx het volgende:
14:08-Spannende avond!
Spannende avond!
Vanavond hebben de Miljonairs een spannende avond voor de boeg. Er zijn namelijk twee ontslagrondes aangevraagd. Eén voor Natasia en één voor Huub. Maar hoe werkt dat dan precies?
bron; 10
er zijn in totaal toch drie ontslagrondes aangevraagd?
1 natasia
2 huub
?
Dat kost hem dan wel 10.000 Euro denk ik. Dure klap...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef noekje het volgende:
Als Huub eruit moet en hij heeft gezopen dan hoop ik dat hij Brian nog snel even een blauw oog geeft.
Ik mag helemaal niet zo denken want diep van binnen ben ik zeer vredelievend enzo maar toch hoop ik het.
Hahahahaha .......Dit onderwerp is afgesloten...PUNTquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef Lynn-Live het volgende:
Ik post hier nog maar heel kort en begrijp niet wat er fout was aan de andere topic? Kan iemand mij dit uitleggen misschien?
Met Sylvia kun je een goed gesprek hebben, met Amanda kun je alleen maar neuken, en Eric is homo...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:36 schreef Utrecht het volgende:
Zelf denk ik dat Eric meer waarde aan de vriendschap met Silvia hecht dan met Amanda.
ALs hij Huub eruit stemt heeft hij een probleem met Silvia.
Als hij Huub er niet uitstemt heeft hij een probleem met Amanda maar dat is Amanda morgen al weer vergeten
Een uur te vroeg geopend... Foute titel..... En deze was veel leukerquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef Lynn-Live het volgende:
Ik post hier nog maar heel kort en begrijp niet wat er fout was aan de andere topic? Kan iemand mij dit uitleggen misschien?
Was waarschijnlijk later geopend als het Topic van deze TS.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef Lynn-Live het volgende:
Die was te vroeg geopend, dus geen 'recht van spreken.'quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef Lynn-Live het volgende:
Ook als hij al in de auto zit en nog gauw even terugrent en Brian een mep verkoopt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat kost hem dan wel 10.000 Euro denk ik. Dure klap...
En een rechtzaak? Mishandeling...(maar het mag van mij)quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat kost hem dan wel 10.000 Euro denk ik. Dure klap...
Stil maar Schat, jij was volgens mij de allereerste hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Hahahahaha .......Dit onderwerp is afgesloten...PUNT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |