En, vond je 't wat?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:03 schreef k_man het volgende:
Oh en voor het culturele element ben ik die kankerstad van JAM naar het GEM geweest.
Nou ja, het was wel ok. Voor een uurtje.quote:
Ik meen me te herinneren dat ze vroeger tot elf uur 's avonds open waren...nu ja, het is inderdaad OK voor een uurtje. Ik was even bang dat je lyrisch zou gaan doen en dat kan ik, als pure azijnzeiker, natuurlijk niet hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou ja, het was wel ok. Voor een uurtje.
Ik dacht trouwens dat het veel ruimere openingstijden had? Maar het bleek net een ouderwets museum wat dat betreft.
Ik ben daar nog nooit geweest. Tenminste, niet binnen. Ik ga 19de weer naar Parijs, dus ik neem dit maar mee als aanrader.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:42 schreef k_man het volgende:
Ze wilden daar een beetje Palais de Tokyo spelen, kreeg ik het idee. Maar in de praktijk is het toch wel een slap aftreksel. Best leuk hoor, daar niet van.
GEM.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:45 schreef k_man het volgende:
Waar? Palais de Tokyo?
Neu, gewoon in het gem.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:45 schreef k_man het volgende:
Waar? Palais de Tokyo?
De gefrituurde kip is daar ook èrg goed kan ik je zeggen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:46 schreef cioran63 het volgende:
Verdomd, dat hebben we ook nog gedaan ja, JAM, en sushi gegeten, dat ook nog. Maar dat was ergens anders.
Ja, Palais de Tokyo is wel tot laat open en heeft een restaurant dat wel hip schijnt te zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:46 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest. Tenminste, niet binnen. Ik ga 19de weer naar Parijs, dus ik neem dit maar mee als aanrader..
"Am I bothered? Do I look like I'm bothered?"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:35 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Jesu. Lien. Je bent echt vervelend in dit topic. Toch hou ik van je.
Je komt inderdaad behoorlijk disturbed over.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 05:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Am I bothered? Do I look like I'm bothered?"
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:58 schreef FJD het volgende:
Die hele programmaraad gaat nergens over joh. Gewoon lekker naast je neerleggen dat advies. Een kennis van me zat er in eentje en die lachte de hele tijd z'n lul uit z'n broek. Kansloos orgaan
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je komt inderdaad behoorlijk disturbed over.
Ben jij Erik's nichtje?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:42 schreef Lienekien het volgende:
Nou Erik, ik weet wie het zegt, hoor.
Nee, maar jij bent zelf een aardige basket case.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ben jij Erik's nichtje?.
Ja, lollig, jij bent ook een sukkel!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent zelf een aardige basket case.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ja, lollig, jij bent ook een sukkel!.
Nou ja, het was niet zo'n duidelijke foto, dus ik heb gezegd; ''t Lijkt me nogal een vaag type.', en toen begon ze te glunderen en zei ze dat ze vuliefd was.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:59 schreef broer het volgende:
En? Wat vond je ervan?
Het is altijd wat met die kloterige kuurdames.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:01 schreef JAM het volgende:
en zei ze dat ze vuliefd was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |