Nee. Iets met wegens algehele lamlendigheid afhaken, werk zoeken en zoquote:
Ik had nog één vak open toen mijn scriptie af was en nog twee weken tijd...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nee. Iets met wegens algehele lamlendigheid afhaken, werk zoeken en zo. Maar ik heb er nu wel weer zin in.
Ik heb geen idee hoe bekend of gerenommeerd hij is in het wereldje.quote:
Tijdens het schrijven van een scriptie kun je natuurlijk ook gewoon een werkweek plannen. Maar het is wel verdomd lastig om de concentratie en discipline op te brengen er elke (doordeweekse) dag aan te werken. Ik probeer elke mogelijkheid aan te grijpen om tussendoor écht te werken en écht geld te verdienen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef Lienekien het volgende:
Werken is leuker. Dan heb je tenminste weekend.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:26 schreef Lienekien het volgende:
ik word directeur.
Hee dat is leuk, ik heb net twee weken terug de eerste ruwe versie van mijn (onze, eigenlijk) scriptie over een middeleeuwse Ierse tekst over het leven van good old Alex naar onze begeleider gemaild. Met o.a. een commentaar erbij. Ik wil dat ding van jou weleens zien als het af is, leuk!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef Frollo het volgende:
Ik maak een geannoteerde leeseditie van De Historie van Alexander de Grote, een van de eerste Nederlandstalige gedrukte boeken, uit 1477.
Nou, meer flauwekul.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je daarmee bedoelt, maar aan de smiley te zien is het positief.
Nee, te dom voor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:28 schreef broer het volgende:
Tjongejonge. Als jullie nu gewoon allemaal HBO hadden gedaan, had je geen scriptie hoeven schrijven.
Denkt daar dan niemand over na als hij van de middelbare school komt?
Denk eraan, je mag niet liegen op dit forum, hè!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:27 schreef Lienekien het volgende:
Nou, meer flauwekul.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:28 schreef Lienekien het volgende:
Nee, te dom voor.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:29 schreef broer het volgende:
Denk eraan, je mag niet liegen op dit forum, hè!
De vorige keer leek het inderdaad wel groter. Maar toen wist ik de weg ook nog niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:37 schreef Claudia_x het volgende:
In Haarlem kun je niet verdwalen en in De Vries boekhandel al helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |