En, vond je 't wat?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:03 schreef k_man het volgende:
Oh en voor het culturele element ben ik die kankerstad van JAM naar het GEM geweest.
Nou ja, het was wel ok. Voor een uurtje.quote:
Ik meen me te herinneren dat ze vroeger tot elf uur 's avonds open waren...nu ja, het is inderdaad OK voor een uurtje. Ik was even bang dat je lyrisch zou gaan doen en dat kan ik, als pure azijnzeiker, natuurlijk niet hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou ja, het was wel ok. Voor een uurtje.
Ik dacht trouwens dat het veel ruimere openingstijden had? Maar het bleek net een ouderwets museum wat dat betreft.
Ik ben daar nog nooit geweest. Tenminste, niet binnen. Ik ga 19de weer naar Parijs, dus ik neem dit maar mee als aanrader.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:42 schreef k_man het volgende:
Ze wilden daar een beetje Palais de Tokyo spelen, kreeg ik het idee. Maar in de praktijk is het toch wel een slap aftreksel. Best leuk hoor, daar niet van.
GEM.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:45 schreef k_man het volgende:
Waar? Palais de Tokyo?
Neu, gewoon in het gem.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:45 schreef k_man het volgende:
Waar? Palais de Tokyo?
De gefrituurde kip is daar ook èrg goed kan ik je zeggen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:46 schreef cioran63 het volgende:
Verdomd, dat hebben we ook nog gedaan ja, JAM, en sushi gegeten, dat ook nog. Maar dat was ergens anders.
Ja, Palais de Tokyo is wel tot laat open en heeft een restaurant dat wel hip schijnt te zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:46 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest. Tenminste, niet binnen. Ik ga 19de weer naar Parijs, dus ik neem dit maar mee als aanrader..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |