Ik heb nog 14 muntjes in mn portomonnee zittenquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:08 schreef JeroenV het volgende:
Vanwege de lange rij bij de muntjesdingen heb ik besloten om geen muntjes te halen, omdat ik het voorprogramma wilde zien dat net begon. Had ik beter niet kunnen doen.
Ik heb er ook nog wat, maar volgende week vrijdag zijn we er weer bij Incubusquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb nog 14 muntjes in mn portomonnee zitten
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wat, maar volgende week vrijdag zijn we er weer bij Incubus![]()
Toen ging ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:54 schreef Goover het volgende:
Toen ik mijn jas ging halen boven kwamen daar stuk voor stuk goede nummers voorbij. (Franz Ferdinand, Bloc Party, Razorlight..)
Ik tijdens Arctic Monkeys geloof ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:58 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Toen ging ik ook![]()
Ik had mijn jas tijdens In the morning
Ik heb een review geschreven vandaag, komt morgen rond 10.30 online op de Frontpage...en ik had een fotopas en stond vooraan, dus hier wat resultaatjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:46 schreef LeonH het volgende:
Heeft iemand nog veel foto's of reviews gevonden van gisteravond?
Heb wel nog foto's van mezelf maar daar zijn er misschien net 3 of 4 een beetje de moeite waard. Het blijft toch moeilijk om in zo'n rokerige ruimte fatsoenlijke scherpe foto's te schieten als je niet vooraan staat...
Zo, jij stond ver. Daar zou ik echt een hekel aan hebben....quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:04 schreef Licko het volgende:
jah das dik
ik kom met me gsm en de afstand tot het podium niet verder dan dit
klik
klik
klik
ik had verder vooraan kunnen staan, mits we niet werden aangehoudenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:06 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zo, jij stond ver. Daar zou ik echt een hekel aan hebben....
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:07 schreef Licko het volgende:
[..]
ik had verder vooraan kunnen staan, mits we niet werden aangehouden![]()
wijze woordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:09 schreef Leonos het volgende:
Je kan niet met ze alle vooraan staan natuurlijk
Gelukkig niet. Maar ik kan er nooit tegen om bij een concert zo ver achteraan te staan. Ik wil het goed kunnen zien enquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:09 schreef Leonos het volgende:
Je kan niet met ze alle vooraan staan natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |