Die bestaat niet volgens: LeeHarveyOswaldquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:33 schreef GSE het volgende:
Wel grappig om te zien dat er ook gewoon TOTAAL niemand reageerde, liep zelf in db richting Centraal Station..
Centraal station bestaat niet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die bestaat niet volgens: LeeHarveyOswald![]()
ik zeg al: volgens LeeHarveyOswald.quote:
Schijt aan Ome Lee, Oost & Centraal voor mij gewoonquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zeg al: volgens LeeHarveyOswald.
Ik stap smorgens ook altijd bij CS den bosch uit :s
ik ken alleen centraalquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:04 schreef GSE het volgende:
[..]
Schijt aan Ome Lee, Oost & Centraal voor mij gewoon![]()
aah ok, ik moet elke keer met de bus nog richting maaspoortquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:16 schreef GSE het volgende:
ik ook niet want dat is ver lopen naar KW1C, Oost zit bij het FCDB stadion en het Sportiom
Misschien moet je eens naar buiten en met de trein mee gaan... Wedden dat die er wel is?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Den bosch heeft geen centraal station.
quote:In Nederland hebben vijf steden een Centraal Station: Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Leiden. Daarnaast zijn er acht stations met de aanduiding Centrum, en nog een met Centrum West. Voor mei 2000 werd een Centraal Station aangeduid met CS (bijv. Amsterdam CS). In België kent men Antwerpen-Centraal, Brussel-Centraal en Verviers-Central (altijd met een streepje ertussen).
Volgens de NS, de staat, wikipedia, ... ik kan het ook niet helpen dat brabant geen centrale stations heeft.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zeg al: volgens LeeHarveyOswald.
Ik stap smorgens ook altijd bij CS den bosch uit :s
ok en als dit waar zou zijn (wikipedia is niet echt te vertouwen is namelijk aan te passen door gebruikers) waarom wordt dan op ov9292 over CS gesproken ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens de NS, de staat, wikipedia, ... ik kan het ook niet helpen dat brabant geen centrale stations heeft.
ALS dat er al staat (ik gok dat er NS staat) dan is dat fout. CS is een historische titel die niet gegeven wordt aan een station.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok en als dit waar zou zijn (wikipedia is niet echt te vertouwen is namelijk aan te passen door gebruikers) waarom wordt dan op ov9292 over CS gesproken ?
en om de research af te maken:quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ALS dat er al staat (ik gok dat er NS staat) dan is dat fout. CS is een historische titel die niet gegeven wordt aan een station.
alweer geweestquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:42 schreef adrivantilburg het volgende:
Crazy-M, ben jij vandaag ook op DB CS?
Daar woon ik officieel net buiten - als ik hier vanuit mn werk over de A28 kijk kijk ik zo de randstad in. In een dorp, naast Amersfoort (Zoiets als Den bosch maar dan iets groter - beide oude historische steden).quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:41 schreef adrivantilburg het volgende:
Goed, je bent ongelofelijk aan het mierenneuken. Je snuffelt volgens mij topics af om te zoeken naar dingen waar je wel kunt reageren. Veel boeiends komt er niet uit. Het ging hier om een luchtalarm.
Jouw dingen hebben geen ruk met dit onderwerp te maken. Je doet me denken aan iemand... Maar goed buiten dat, als wij het over DB CS hebben weten we wat er bedoelt wordt.
Je meot je aansluiten bij de groep die zich zeker goed voelt bij een 'een-vorming' van de Randstad. Het klinkt alsof je daar woont. Ruige jongen!
Hier heeft zelfs de gemeente het over Centraal Station amersfoort. Maar die titel heeft de NS er echt nooit aangegeven.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en om de research af te maken:
http://www.vipspotting.nl(...)entraal_station.html
En hier
maar het is dus CSquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hier heeft zelfs de gemeente het over Centraal Station amersfoort. Maar die titel heeft de NS er echt nooit aangegeven.
Nee, er naastquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:48 schreef adrivantilburg het volgende:
Heej, werk jij bij TTP
NSquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar het is dus CS
Net zoals:
Tilburg CS, Breda CS, en nog vele andere .................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |