abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47062366
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 18:33 schreef GSE het volgende:
Wel grappig om te zien dat er ook gewoon TOTAAL niemand reageerde, liep zelf in db richting Centraal Station..
Die bestaat niet volgens: LeeHarveyOswald
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_47062431
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 18:58 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Die bestaat niet volgens: LeeHarveyOswald
Centraal station bestaat niet?
There are times that you have to stand your ground and fight..!!
pi_47062540
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef GSE het volgende:

[..]

Centraal station bestaat niet?
ik zeg al: volgens LeeHarveyOswald.
Ik stap smorgens ook altijd bij CS den bosch uit :s
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_47062573
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:03 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Schijt aan Ome Lee, Oost & Centraal voor mij gewoon
pi_47062955
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:04 schreef GSE het volgende:

[..]

Schijt aan Ome Lee, Oost & Centraal voor mij gewoon
ik ken alleen centraal
stap nooit in oost uit
Ik luister NL-Talig
pi_47062998
ik ook niet want dat is ver lopen naar KW1C, Oost zit bij het FCDB stadion en het Sportiom
pi_47063149
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:16 schreef GSE het volgende:
ik ook niet want dat is ver lopen naar KW1C, Oost zit bij het FCDB stadion en het Sportiom
aah ok, ik moet elke keer met de bus nog richting maaspoort
Ik luister NL-Talig
pi_47082434
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Den bosch heeft geen centraal station.
Misschien moet je eens naar buiten en met de trein mee gaan... Wedden dat die er wel is?
pi_47082517
quote:
In Nederland hebben vijf steden een Centraal Station: Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Leiden. Daarnaast zijn er acht stations met de aanduiding Centrum, en nog een met Centrum West. Voor mei 2000 werd een Centraal Station aangeduid met CS (bijv. Amsterdam CS). In België kent men Antwerpen-Centraal, Brussel-Centraal en Verviers-Central (altijd met een streepje ertussen).
pi_47082539
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:03 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Volgens de NS, de staat, wikipedia, ... ik kan het ook niet helpen dat brabant geen centrale stations heeft.
pi_47082593
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Volgens de NS, de staat, wikipedia, ... ik kan het ook niet helpen dat brabant geen centrale stations heeft.
ok en als dit waar zou zijn (wikipedia is niet echt te vertouwen is namelijk aan te passen door gebruikers) waarom wordt dan op ov9292 over CS gesproken ?
Ik luister NL-Talig
pi_47082620
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:40 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ok en als dit waar zou zijn (wikipedia is niet echt te vertouwen is namelijk aan te passen door gebruikers) waarom wordt dan op ov9292 over CS gesproken ?
ALS dat er al staat (ik gok dat er NS staat) dan is dat fout. CS is een historische titel die niet gegeven wordt aan een station.
pi_47082621
Goed, je bent ongelofelijk aan het mierenneuken. Je snuffelt volgens mij topics af om te zoeken naar dingen waar je wel kunt reageren. Veel boeiends komt er niet uit. Het ging hier om een luchtalarm.

Jouw dingen hebben geen ruk met dit onderwerp te maken. Je doet me denken aan iemand... Maar goed buiten dat, als wij het over DB CS hebben weten we wat er bedoelt wordt.

Je meot je aansluiten bij de groep die zich zeker goed voelt bij een 'een-vorming' van de Randstad. Het klinkt alsof je daar woont. Ruige jongen!
pi_47082634
Crazy-M, ben jij vandaag ook op DB CS?
pi_47082654
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

ALS dat er al staat (ik gok dat er NS staat) dan is dat fout. CS is een historische titel die niet gegeven wordt aan een station.
en om de research af te maken:
http://www.vipspotting.nl(...)entraal_station.html
En hier
Ik luister NL-Talig
pi_47082664
Volgens mij kan het topic wel dicht...
pi_47082672
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:42 schreef adrivantilburg het volgende:
Crazy-M, ben jij vandaag ook op DB CS?
alweer geweest
ben er al weer weg. Ben er vanavond weer
Ik luister NL-Talig
pi_47082673
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:41 schreef adrivantilburg het volgende:
Goed, je bent ongelofelijk aan het mierenneuken. Je snuffelt volgens mij topics af om te zoeken naar dingen waar je wel kunt reageren. Veel boeiends komt er niet uit. Het ging hier om een luchtalarm.

Jouw dingen hebben geen ruk met dit onderwerp te maken. Je doet me denken aan iemand... Maar goed buiten dat, als wij het over DB CS hebben weten we wat er bedoelt wordt.

Je meot je aansluiten bij de groep die zich zeker goed voelt bij een 'een-vorming' van de Randstad. Het klinkt alsof je daar woont. Ruige jongen!
Daar woon ik officieel net buiten - als ik hier vanuit mn werk over de A28 kijk kijk ik zo de randstad in. In een dorp, naast Amersfoort (Zoiets als Den bosch maar dan iets groter - beide oude historische steden).

Zo, weet je dat ook weer Amersfoort heeft overigens ook geen CS, wel een NS, Vathorst en Schothorst. Wel na utrecht zo'n beetje de belangrijkste spoorverbinding. Leusden heeft alleen een oud "buurtspoor" waar goederentreinen over rijden, vol met auto's (Als je VW, Audi, Porsche, Skoda of seat rijd, dan is jou auto via dit spoor nederland in gekomen )
pi_47082720
Leusen ja...

Gewoon doorstomen over het onderwerp..... Volgens mij willen ze je bij WikiPedia graag hebben...

Den Bosch is geen dorp...
pi_47082731
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:43 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

en om de research af te maken:
http://www.vipspotting.nl(...)entraal_station.html
En hier
Hier heeft zelfs de gemeente het over Centraal Station amersfoort. Maar die titel heeft de NS er echt nooit aangegeven.
pi_47082758
Heej, werk jij bij TTP
pi_47082773
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Hier heeft zelfs de gemeente het over Centraal Station amersfoort. Maar die titel heeft de NS er echt nooit aangegeven.
maar het is dus CS
Net zoals:
Tilburg CS, Breda CS, en nog vele andere .................
Ik luister NL-Talig
pi_47082847
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:48 schreef adrivantilburg het volgende:
Heej, werk jij bij TTP
Nee, er naast
pi_47082864
...waar dan?
pi_47082884
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:48 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

maar het is dus CS
Net zoals:
Tilburg CS, Breda CS, en nog vele andere .................
NS

Net als dat apeldoorn een dorp is, maar Geertruidenberg een stad. Oude "titels". Soms wat raar (hoewel denbosch NSgeen centrale functie heeft en dus ook nu zou CS raar zijn ) maar het is wel zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')