Boee!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:00 schreef DJ-R het volgende:
Het was een technische storing aldus de gemeente.
Brabants Kwartiertje..quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Brabant loopt een beetje achter op de rest van nederland ?![]()
Maar wij hebben al 2 jaar internet heur feutquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Brabant loopt een beetje achter op de rest van nederland ?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:03 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Brabants Kwartiertje..
Beter laat dan nooit..
Ik hoef ook niet te weten waneer het begint,.. alleen waneer het afgelopen is..quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Als het luchtalarm afgaat zijn de duitsers allang weer weg ""
Alsof de Duitsers ooit Brabant willen. Die pakken het rivierengebied en de Randstad, bouwen er een schutting om en laten de rest lekker voor wat het isquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Als het luchtalarm afgaat zijn de duitsers allang weer weg ""
Omroep Brabantquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:07 schreef cyble het volgende:
omroep brabant maakt dan ook gewoon eerst z'n nummer van wolter kroes af als het alarm gaat om vervolgens pas te vertellen waarom het alarm ging ....
ja en om t nog erger te maken, mijn collega fluit nu wolter kroes liedjes!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:07 schreef cyble het volgende:
omroep brabant maakt dan ook gewoon eerst z'n nummer van wolter kroes af als het alarm gaat om vervolgens pas te vertellen waarom het alarm ging ....
En waarom ging het alarm af?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:07 schreef cyble het volgende:
Als ze dan eerst Limburg en Friesland "per ongeluk" plat gooienquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Alsof de Duitsers ooit Brabant willen. Die pakken het rivierengebied en de Randstad, bouwen er een schutting om en laten de rest lekker voor wat het is![]()
Den Bosch maakt dacht ik geen gebruik van P2000, maar van het KPN NAT3 netwerk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:48 schreef HPoi het volgende:
Iemand een site met actuele meldingen?
Het KPN netwerk? Betrouwbaar...quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:10 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Den Bosch maakt dacht ik geen gebruik van P2000, maar van het KPN NAT3 netwerk.
Ik heb in Amsterdam gewoond, ik woon nu in Utrecht en ben regelmatig in Den Haag, maar totnutoe is Omroep Brabant verreweg de leukste, de beste en de meest grappige regionale zender.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:11 schreef DJ-R het volgende:
[..]
en je weet wat hier leeft...omroep braaaaaaaabant.![]()
om jou de stuipen op het lijf te jagenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:12 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Waarom ging het alarm dan af, ik heb geen TV in deze kamer.
Is ze aardig gelukt danquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:14 schreef DJ-R het volgende:
[..]
om jou de stuipen op het lijf te jagen![]()
Is dat het illegale gehax0rde programma wat eigenlijk C2000 heet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:10 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Den Bosch maakt dacht ik geen gebruik van P2000, maar van het KPN NAT3 netwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |