frontpage.f... oh neequote:Op donderdag 8 maart 2007 10:48 schreef HPoi het volgende:
Iemand een site met actuele meldingen?
Ik heb daar anders al meerdere afgezette wijken/gebieden kunnnen meepakken omdat iemand z'n broodtrommel had laten liggen in de autoquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Góh!
Hier in Utrecht niks. Wij maken ook nooit wat mee.
Oh, maar ze zijn hier ook heel goed in het creëren van paniek. Maar een luchtalarm, nee, zo ver gaan ze zelfs hier niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb daar anders al meerdere afgezette wijken/gebieden kunnnen meepakken omdat iemand z'n broodtrommel had laten liggen in de auto
Weeralarm?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:50 schreef Cid het volgende:
Waarschijnlijk gaat het hagelen ofzo...
Ze zijn gewoon bang dat heel Kanaleneiland zich dan richting Centrum verplaatst om te gaan plunderenquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, maar ze zijn hier ook heel goed in het creëren van paniek. Maar een luchtalarm, nee, zo ver gaan ze zelfs hier niet.
Ik hoor bij de zwarten, dan!quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon bang dat heel Kanaleneiland zich dan richting Centrum verplaatst om te gaan plunderen [afbeelding]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:52 schreef Stofje het volgende:
Dát is het gewoon. Op maandag was het de eerste maandag van de maand en vandaag is het gewoon wéér alarm. [afbeelding]
Makkelijk als een dief in de nacht verdwijnen?quote:
Nee, we zijn met meer, zij zijn bereid hun leven te geven en afbreken is makkelijker dan opbouwen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Makkelijk als een dief in de nacht verdwijnen?
Tis nu stil inderdaad. Waar zit je in DB?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, na een minuut ofzo al niet meer.
Achter CS.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:58 schreef adrivantilburg het volgende:
[..]
Tis nu stil inderdaad. Waar zit je in DB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |