Het zou aan de kwaliteit van de tegels kunnen liggen, maar ook ik werd gewaarschuwd om niet met bijvoorbeeld een plamuurmes e.e.a. af te steken/schrapen ivm onverwijderbare krassen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:08 schreef Logitik het volgende:
Misschien een stomme vraag, en een beetje offtopic. Maar komt dit niet gewoon omdat je wel goedkopere tegels hebt gekocht ? Wij hebben namenlijk ook laatst de badkamer verbouwd, en toen hebben wij er hele dure tegels ingezet. Ik kan krassen wat ik wil, maar beschadigen komen er niet op
Dat gaat volgens mij met zulke krassen niet werken. Het zijn echt krassen, ik heb het op een stukje resttegel geprobeerd toen wij de badkamer hebben gedaan. De zwarte krasjes zitten er zo op maar gaan er niet vanaf.quote:
Het heeft dan vermoedelijk met de kwaliteit van de tegels te maken. Maar proberen met een schoonmaakmiddel en schuursponsje kan natuurlijk welquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:40 schreef BeejEm het volgende:
Ik heb grijze krassen op mijn (witte) tegels van schroevendraaier, plamuurmes, e.d. altijd met gewoon een schuursponsje en schuurmiddel er vanaf gekregen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |