abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 mei 2007 @ 15:19:02 #256
137158 Elounda
the world is yours!
pi_49300724
Fucking Hell !!
Tewing Leijews.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 15:21:32 #257
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49300798
STEM OP JAAP
Gepost op: 12/05, 15:16:26 Gepost door: Jaap
Check jullie orders.....

Beste Kingjaapers!

Kunnen jullie alsjeblieft op me stemmen!!! Ga naar goudenkooi.tv om te zien naar welk nummer je kunt smssen om mij te helpen.

Ik wil niet voor Jan Lul hier de boel terroriseren. Wees eens redelijk. Ik zit me hier uit te sloven, zodat jullie met een sneaky lachje verheugd kunnen zijn om mijn terror naar dat stelletje asobiggen dat hier woont. Wat krijg ik er dan voor terug? Juist ja! Offer fftjes een smsje voor me op joh. Ga ook snel aan al je vriendjes en vriendinnetjes vertellen dat ze op mij moeten stemmen anders tart je mij!!!

Waarom moet je op me stemmen? Dan krijg ik meer populariteitspunten en dan krijg ik meer contactpunten en dan kan ik Cora weer uitnodigen om ff mee te relaxen en dan kan ik vervolgens weer meer terror uitrichten!!!

STEM STEM STEM

mvg,

Jaapieoooo
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zaterdag 12 mei 2007 @ 15:24:19 #258
137158 Elounda
the world is yours!
pi_49300856
Ik wil niet op je stemmen Jaap.
Het liefst zou ik op je smoel schijten, maar ja, dat doen "dames" nou eenmaal niet.
Ik kan je niet uitstaan, psychotische vetklep met spwaakgebwek.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 15:30:37 #259
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_49300998
Your wish is my command King Jaap! 10 sms'jes zijn onderweg

www.kingjaap.nl
The world is a stage and each must play a part.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 16:51:51 #260
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49303177
om 17:00 uur deel 3 van de Brian Saga op http://www.kingjaap.nl
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:26:56 #261
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49306123
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:27:37 #262
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49306148
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:56:19 #263
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_49307034
(Donderdagnacht , Jaap en Amanda in het hotel.

(Vrijdag 12:40, terug uit het hotel)
Jaap: Mijn medebewoners zijn bang voor mij,
daarom moest ik slapen in hotel Newport.
Amanda: Het ligbad was overstroomt in het hotel.
Jaap: Ja, een zwembad.
Amanda: In de lift vond ik het even eng met Jaap,
ik was bang dat de lift met Jaap kon neerstorten.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 19:55:57 #264
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49308818
"Belangrijk om te vermelden dat ik het gesprek maar afkapte omdat er geen einde kwam aan de onsamenhangende mentale terreur van Brian. Een langspeelplaat zonder einde, eeuwige herhaling. "

pi_49310139
Ik heb met enige verbazing de Brian Saga gelezen.
Het lijkt me heel oprecht. Of is het toch theater?
Damn, ik weet het niet.

Het is wel vuurwerk.
Ben benieuwd hoe Brian en Huub er op reageren.
pi_49310163
De keuze van Brian. (1)
Gepost op: 12/05, 12:40:39 Gepost door: Jaap
Deel 1 van de saga.

Beste lezertjes,

Ik ben erg verbaasd over de keuze die Brian afgelopen donderdag op ontslagavond heeft gemaakt om mij weg te stemmen. Laat ik het eens uitgebreid analyseren.

Ik vind een aantal zaken erg verdacht. Brian wilde per se al op woensdag de sigaretten actie doen. De goede redenatie bleef uit van zijn kant. Op mijn stelling; het is verstandiger om even tot na de ontslagronde te wachten, omdat ik megazwak sta en even gezeik wil voorkomen, kwam geen goed tegenargument. 1 dag later die sigarettennaai streek uithalen maakt geen flikker uit, terwijl vlak voor ontslagdag meteen megaruzie te schoppen wel erg stom is. Brian's plan was dat ik zo Huub zou afpissen. Dat Huub me zou wegstemmen, omdat hij boos is dat ik hem genaaid heb met een rookverbod. Brian vroeg nog of ik aan hem twijfelde, omdat ik niet meteen de sigaretten actie wilde doen. Ik zei de waarheid, ik geloofde hem op dat moment serieus 99% met 1% een slag om de arme houdende. Logisch, het is de Gouden Kooi, hier weet je het nooit.

Ik vond het ook al vreemd dat Brian zo gevoelloos omging met mijn verzoek of hij mijn getuige wilde zijn voor mijn huwelijk. Dat is echt niks voor Brian, althans de 'oude' Brian, zoals de oude Brian omging met de oude, passieve Jaap. Zijn antwoord "oh, wat moet ik dan doen" vond ik erg vreemd. Ik zag aan zijn lichaamstaal dat hij zich ongemakkelijk voelde. Uiteindelijk was zijn antwoord een mager "oke". Hmzzz vreemd....wij waren toch de brothers, de swa's? Ik kies Brian die ik 2,5 maand ken boven mensen die ik al bijna 25 jaar ken. Lijkt me een eer. Op dat moment, ik zweer het je, meende ik het serieus. Toen geloofde ik nog steeds 99% in Brian namelijk. Mijn geintje over of ik genoeg geslijmd had en dat het geen omkoping was nam hij, bleek later in een gesprek, juist op als iets negatiefs. Dat deed me echt fucking pijn, zelfs Cora. De reden dat ik heb besloten deze post toch af te maken (was ik eerst niet van plan) is voor mensen als Cora, Netty (Brian's moeder) en fans die het niet (kunnen) snappen.

Ze kunnen het niet snappen, omdat zelfs als mensen 24 uur streams kijken, er toch nog informatie mist waar ik niet verder over uit kan wijden. Cora snapte niet dat ik Huub als getuige heb gevraagd en niet Brian. Cora dacht echt dat Brian me alleen voor het gebruiken van personeel weg had gestemd. Dat is niet eerlijk, ik sta niet toe dat Brian zichzelf zo profileert. Niet als alles dusdanig verdacht is, dat integriteit nog hoog te houden valt.

Brian heeft het spel gespeeld en terecht! Ja, ik zeg het zelf, fucking hell terecht, want ik speel nu om te winnen. Logisch dat Brian me kwijt wil, maar niet op een manier die zijn zogenaamd eervolle reputatie hooghoud. Omkopen? Fuck, ik meende alles om met Brian samen te winnen. Huub reageerde zo enthousiast, nemesis of niet....die gast vind het echt gaaf, bachelorparty, een trouwerij...hij vond het een eer. Achteraf moest Brian zo lachen vertelde hij. Ik liep weg na het verzoek en kennelijk was het grappig voor die jongen. FUCKING KUT, want ik had FUCKING HELL nooit mijn deal met Brian gecancelled. Ik had me aan alles gehouden. Zelfs open geweest dat ik met Huub sprak. Dat ik mogelijkheden zag waar we alle 3 beter van zouden worden. Pffffffff, domme zet van Brian.

Toen de tafelschikking arriveerde in een brief, liep Brian naar buiten. Ik volgde mijn swa om te overleggen hoe we de sigarettenactie gingen uitvoeren. Natasia kwam ook naar buiten en vroeg met onzeker ogen en op panische toon; "Jaap, wat ga je doen als Brian je eruit stemt." Ik vermoedde toen al dat Brian me eruit ging stemmen, ik wist het wel zeker. Brian zegt: "Ik hoef Jaap alleen maar een blik te geven, dan weet hij hoe het zit, want hij is een slimme jongen." Brian loopt naar de voordeur en zegt: "Jij gaat niet weg, kijk maar....er staan geen fakkels."

Oke Brian stemt me zo weg dus, maar waarom'? Een vraag die ik op dat moment niet kon beantwoorden. Op het moment dat Brian officieel uitsprak dat Jaapie naar huis mocht gaan, flipte Huub door dat het een 1-2tje was van Brian en mij. Ik wist niet goed wat ik moest doen, ik tierde eerst maar even tegen Brian en begon toch stil naar Huub te luisteren. Ik wilde weten hoe Huub er verder over dacht. Ik kwam er niet wijs uit op dat moment.

Ik vond het erg vreemd dat Brian als eerste wegliep, een teken van angst, van verlies, van teleurstelling? Waarom kwam Brian niet die avond naar me toe? Bang voor een confrontatie? Met een goed verhaal, oftewel de waarheid, hoef je toch niet bang te zijn? Pas de volgende dag kwam Brian in actie nadat ik vroeg of hij me wat te vertellen had.

Het verhaal was aan alle kanten vaag. De grote lijn was namelijk dat alles van de hak op de tak ging. Het was niet een kort duidelijk verhaal. Echt alles wat er maar te bedenken was werd er bij gehaald.

Ik werd er op gewezen dat ik aan onze geschiedenis moest denken. Dat hij de man is die met me kan lachen. Dat hij mijn doelen waardeert waarvoor ik hier zit. Dat hij mijn vriend is. Oh? Pas geleden zei je nog dat jij hier geen vrienden hebt. Ja, Brian kan echt lachen als ik de training van Carlos verstier, als ik me niet laat kapittelen door Judith, niet dus. De afgelopen week heb ik geen reet gedaan aan mijn dieet. Hmzzzz ja allemaal erg logisch hoor wat Brian zegt.
pi_49310183
De keuze van Brian. (2)
Gepost op: 12/05, 15:00:00 Gepost door: Jaap
Deel 2 van de saga.

Ik denk dat een cruciaal punt in de analyse is, dat Brian net als ik beseft, dat er nu een andere Jaap is. De Jaap in het begin van de kooi was oprecht. Tuurlijk wilde ik wel winnen, maar ik merkte dat ik zo zwak stond dat ik toch niet ging winnen. Dus focuste ik maar op de luxe en het halen van mijn afvaldoel.

De komst van Nicolaas heeft in mij veel losgemaakt. Hij heeft me wakker geschud dat het hier gaat om het spel en dat er wat moet gebeuren, desnoods dat hijzelf wordt weggestemd. Ik besefte toen, hoe stom het zou zijn om na 12 maanden en 1 dag hier op te stappen. Een kans van 1 op 9 op heel veel geld. Dan verlies ik liever na x maanden, dan heb ik ook mijn 10 duizend terug ipv een jaar te wachten.

Een kernvraag is of Brian en de "nieuwe" Jaap nog wel kunnen samenwerken. Brian is echt een goede gozer over het algemeen, daar ben ik van overtuigd. Trekt hij het wel als ik hier personeel terroriseer? Als ik dushi Natasia voor de voeten loop? Ik weet het niet. Hij heeft zelf in licht beschonken toestand gezegd dat als hij hier mocht worden weggestemd dat het hem niet boeit. De levenslessen die hij hier heeft geleerd zijn voor hem al het geld van de wereld waard. Dat is typisch sociaal wenselijke praat dat Brain kenmerkt. Mijn punt? Dat hij het intens gelooft en zo ervaart. Wat ik doe is extreem, misschien wel te extreem dan hij voor zichzelf goed kan praten. Het spel winnen met terror-rans-Jaap is dan geen optie meer.

Oh oh die lach van Brian toen hij vertelde dat hij wist dat Huub me erin ging houden was zoooooooo fake. Als een boer met kiespijn.

Als ik Brian zo bezig zie met Lieke dan valt er weer een puzzelstukje op zijn plek. Lieke boos op Huub die me erin houd, Brian maakt een wit voetje omdat hij Jaap wegstemt, Brian is flink bezig met Lieke. Onder andere 400 punten afstaan. Spel het verder zelf maar uit......

A la Brian volgt er een verhaal van 10 minuten over voordeel hebben op de Beurs wat totaal niet to the point was. Als iets waar, integer, authentiek is waarom moet er dan een mega vreemd voorbeeld worden gebruikt?

Brian had alles met opzet langs me heen laten gaan, vanwege een uberplan?!?!?! HIj had namelijk 's middags van Amanda gehoord dat Huub me erin ging houden. Dat was een grote fout van Huub die hij moest uitbuiten. Euhmmmm ohhhhh? Dat is niks voor Huub om een cruciale fout te maken op notabene ontslagdag zelf! Ik vind het ook errug link om daarop te vertrouwen. Hallloooooo?!?!?!? Huub kan het ook EXPRES tegen Amanda vertellen, omdat hij weet dat zij het toch wel weer aan Brian gaat vertellen. Zodoende zou juist Huub met een uberplan bezig kunnen zijn. Dat Huub denkt dat Brian Jaap wel wegstemt, zodat Huub die Jaap Aap erin houd alle schuld op zich krijgt. Maar dat Huupie tochJaapie wegstemt!!! Oei, ik vind het errug link hoor van mijn swa Brian.
pi_49310194
De keuze van Brian. (3)
Gepost op: 12/05, 17:00:00 Gepost door: Jaap
Deel 3 van de saga.

Ik heb net een boek gelezen over poker tells. Dat gaat over onbewuste lichamelijke reacties tijdens het pokerspel wat je informatie geeft over of iemand wel of niet bluft. Alsjemenou......wat er gebeurd! Het kwam opvallend vaak overeen. Op momenten waarvan ik dacht er klopt geen reet van, voila Brian kijkt omhoog. Had Brian zelf door dat zijn verhaal niet strookt, hup naar de deur lopen om te kijken of er niemand mee luisterd om daarna weer met iets heel anders te beginnen. Het leek wel alsof hij een strontvlieg in zijn oog had, hij kon niet stoppen met knipperen. Subtiel teken? Nee, een heel duidelijk teken van het ongemak die Brian voelt tijdens het rechtbreien.

Waarom stond Brian er toch op dat ik mijn gedachtes zou uitspreken. Om in te spelen op mijn verhaal, wat ik dacht? Ik hield expres heel veel mijn mond om te kijken wat er uit kwam, ik had expres nog geen weglog geschreven om Brian geen houvast te geven.

Waarom was Brian toch aan alle kanten zo zenuwachtig? Praten met een gebroken stem, soms bibberend redenerend. Waarom sprak Brian gedurende het gesprek zovaak uit dat ik zelf maar moest bepalen of ik nu zou gaan samenwerken met Huub. Zat hij daar soms mee? Kennelijk wel anders komt het er niet steeds uit. Een consequentie waar Brian altijd rekening mee had moeten houden als het niet zou lukken mij eruit te krijgen. En terecht, want als na 23 september (de datum waarna mensen niet meer worden vervangen) een vette, stugge narcist zonder normen & waarden gaat samenwerken met een vlugge verbale ADHD vernietiger dan blijkt er niks van niemand niet over, zelfs niet van Brian.

Brian haalt aan dat hij niet zomaar ingaat tegen de brieven van zijn moeder en vriendin. Die juist brieven naar ons 2en schrijven dat we moeten samenwerken en Huub eruit moeten knikkeren. Dat hij dat natuurlijk niet voor niets doet. Het is een plan die boven alle plannen stond die hij ooit in de kooi heeft uitgevoerd? Euhmmm ik denk eerder dat Brian zijn eigen oordeel volgt, omdat hij meer informatie voorhanden heeft waar het thuisfront geen beschikking toe heeft (info achter de schermen). Jaap zo snel mogelijk eruit...logisch want ik heb eerlijk gezegd tegen Brian dat ik ook voor de winst wil gaan. Ik meende wat ik zei. Brian en Jaapie bij de laatste 2 en daarna zoeken we het zelf wel uit. Jammer dat Brian anders koos.

Brian haalt aan dat ik niet goed kan nadenken, omdat ik zo terror Jaap ben. Dat hij daarom voor mij nadacht. Oh ik was toch zo slim? Ik was toch de man met schaakhersens? Hij had me toch nodig om strategisch over het spel te denken?

Hij floept er weer een angst uit. Als jij & Huub nu Natasia & Brian overhoop willen halen, dan moet je dat zelf beslissen. Euhm....waarom zeg je zoiets? Omdat je weet dat het een negatieve consequentie is van het mislukken van je plan? Dat het maar door je hoofd blijft spoken en doordat je niks anders klaar hebt liggen als excuus als vermeende waarheid....dus dit maar zegt? Hetzelfde geldt voor de herhaling van 'je vind me een verrader'.

Brian geeft aan dat hij het niet goed vindt wat ik doe. Hij keurt het gebruiken van personeel voor het spel af. Hij keurt de dingen af die direct (ruzie)of indirect (troep) Natasia pijn doen. Dat is voor hem ontoelaatbaar. Dat geloof ik ook, zo is Brian. Op die manier wil hij niet met me samenwerken om zijn kansen op heel veel geld te vergroten. Dan is de hamvraag...of in mijn geval....de spareribsvraag.....kunnen Brian & ik nog wel samenwerken. Ja, dat doen we nog steeds in ons beider belang. Aan de andere kant zegt Brian ook dat hij dingen niet meer vertelt en idem dito. Al naar gelang het spel zich ontwikkelt zullen we het wel zien, in feite is het duidelijk. Onuitgesproken zijn alle deals tussen ons gecancelled.

Tot overmaat van ramp kwam de uitspraak 'je kunt nu gaan samenwerken met Huub, dat mag ook' er nog uit. Euhmmm huh????? Waarom mag ik ineens nu wel met onze aartsvijand samenwerken?
pi_49310203
De keuze van Brian. (4)
Gepost op: 12/05, 19:00:00 Gepost door: Jaap
Deel 4 van de saga.

Wat de fuck is er ineens met Natasia aan de hand de dagen na de ontslagronde? Ze doet ineens zo poeslief tegen me....me terughalen, vertrouwen winnen...mezelf tegen de gemeenschappelijke vijanden van de 2 dushi's uitspreken? Raar, raar, raar.

Ik vond het ook zo typisch dat wanneer ik het woord authentiek gebruikte hij dat ineens ruimschoots overnan. Ik vroeg: Brian, deed je alles achter mijn rug om zodat ik authentiek over zou komen? Oh jaaaaa hoor! Ik sloeg de spijer op zijn kop, ik werd de hemel in geprezen. Ik had zulke goede schaakhersens dat hij wist dat ik erachter zou komen. Oke hahahaha, wat een geslijm ineens. Alle positieve punten over mij werden ruimschoots behandeld. Maar over mensen, Judit, Carlos, Natasia daar werd met slechts 1 zin over gerept en klaar.

'Je mag zelf bepalen of je nu Nicolaas er wel of niet er inhoud'. Euhmmm waarom dat ineens dan? Weer een angst? Dat ik nu een nieuwe partner zoek? Om alles open te gooien....ironisch genoeg met dank aan mijn mentor Nicolaas.....het hangt allemaal van het moment af. Dit hele betoog is niet per se een oorlogsverklaring aan Brian en ook geen handreiking aan Huub, Nicolaas of wie dan ook. Ik zie het vanaf nu wel, het spel moet gespeeld worden. Dat kan op sommige momenten met Brian of met een ander.

Op het moment dat Brian de tafelschikking zag bij de ontslagronde, liep hij naar buiten. Hij wist dat 'ze' Amanda opzettelijk op de laatste stoel hadden gezet, om het spannend te houden. Zij zou me toch wel wegstemmen. Hij wist toen dat Huub op de ene laatste stoel me erin zou houden, omdat ik met mijn psychopatische trekjes Huub indirect help. Brian wist het, liep weg om alles te overdenken.

De climax is toch wel dat Brian zei, dat ik nu alle data maar tot informatie moet verwerken. Nou ik heb het gedaan en om in Nicolaas zijn woorden te spreken 'Jaap zijn netvliesbeelden zijn niet mooi!'. Belangrijk om te vermelden dat ik het gesprek maar afkapte omdat er geen einde kwam aan de onsamenhangende mentale terreur van Brian. Een langspeelplaat zonder einde, eeuwige herhaling.
pi_49310519
Nieuw Jaap Audio Knutseltje:

http://www.youtube.com/watch?v=Jbn4ETHFWOA
  zaterdag 12 mei 2007 @ 20:58:18 #271
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_49310583
zo ff een hele andere duistere kant van de gRotfather

☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zaterdag 12 mei 2007 @ 21:18:53 #272
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49311410
  zaterdag 12 mei 2007 @ 22:09:07 #273
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_49313644
ja paste em dan ff....

Deel 5 van de saga.

Het allesbepalende moment wat de aanleiding was voor Brian om de keuze te maken mij weg te stemmen, was op woensdagavond voor de ontslagronde. Brian wist dat Huub en ik met elkaar spraken, achteraf met 0,0% resultaat, die kabouter kan ook ophoepelen. Die avond was er een emotionele discussie tussen het quatrootje, Huub/Eric/Amanda/Lieke en The Godfather himself, onderwerp: de zus van Amanda. Iedereen was toen authentiek boos op elkaar, ik liep woedend de kamer uit. Ik kom Brian tegen die net het kantoor verlaat. We staan samen in de tuin te praten. Ik brul FUCKING IK WIST HET, DIE TERING HUUB LOOPT AL DIE TIJD TE LULLEN, HIJ GAAT ME MORGEN WEL WEGSTEMMEN. Alle emoties leken echt, omdat ze ook echt waren. Huub pissed off over wat ik zei tegen Amanda. Ik pissed off op Huub dat hij me zo fucking aanpakt, terwijl ik dacht dat er mogelijkheden tussen ons waren. TOEN was het moment. Brian wist dat dit zijn kans was om me nog snel weg te stemmen. Voordat Huub zich eventueel zou bedenken bij een volgende ontslagronde. Voordat er een nieuwe miljonair bij zou komen die mij erin zou houden. Dit was DE kans om King Jaap, een sterke psychopatische speler weg te spelen, DE kans om een gozer die extreem is in zijn opvattingen om het spel te winnen (wat Brians gevoel niet aankan) weg te krijgen. Waarom Huub me er toch inhield? I don't know, I don't wanna know....fuck off....ieder voor zich, ik zie wel.

En nu? Erg interessant. Nu Brian niet meer noodzakelijkerwijs mijn Dala Laima is, hoef ik minder rekening met hem of zijn dushi Natasia te houden. Ik hoef ze niet per se in de weg te zitten, ik doe gewoon mijn eigen ding. Precies als dat ik mezelf heb voorgenomen op het moment dat ik doorflipte na het verraad van Amanda & Natasia 2 stemrondes geleden. Huub is nu niet meer noodzakelijkerwijs mijn vijand. Dat betekent dus ook dat Eric, vijand van Natasia, niet meer per se mijn vijand hoeft te zijn. Immers indirect hoef ik Brian niet meer te paaien. Het meisje van Huub, Lieke, hoeft ook niet per definitie mijn vijand te zijn, omdat Huub dat ook niet meer enkel en alleen is. Nicolaas, de mysterieuze man, die wil het spel spelen, dus goede zaak. Ach dan blijft alleen Amanda over, de stoephoer die van mij lekker hoerig mag blijven doen in dit huis. Maar zelfs zij bombardeer ik niet tot nieuwe aartsvijand. Want....

Het is heel simpel. Ik doe hier mijn ding zoals IK het wil. Wie daar tussenkomt, die krijgt gezeik. Kom er niet tussen, prima voor jou en mij.
Heb ik zin om mijn restafval groentepulp op het aanrecht te laten liggen, dan doe ik dat. Gooi ik het wel weg, omdat ik dan in een rare bui ben, ook goed. Wil ik mezelf als de outcast die in Jaapieooo verscholen zit opstellen, dan doe ik dat. Wil ik wel praten met mensen, dan doe ik dat.

FUCKING HELL, dit is mijn villa, dus IK DOE WAT IK WIL.

Met verwarde groet,

The Godfather.
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zondag 13 mei 2007 @ 00:03:36 #274
172665 sushiwausi
pluk de dag, tik een bijtje
pi_49318458
omg ut staat op me *******netvlies gebrandt die lelijke behaarde donkerbruine chocoladetunnel met die vetomrande m2 per bil.......AAAAAAAAAAAARCH........uberranzig man..... moest dit nou joh ?! :S
  zondag 13 mei 2007 @ 03:24:11 #275
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49322789
geniaal verslag
Camping De Gouden Kooi
pi_49323985
"Luidzingend verliet ik met Amanda de camping. "Bier & tieten lalalala, bier & tieten lalalalalaaaaaaaa" en het volgende lied zette ik snel in "wijjjjjjj willen tietuhhhh zien". Wat moet dat een shot geweest zijn haha. Mijn missie om uit te vinden of de tieten echt of nep zijn heb ik met goed gevolg behaald. Ik stelde de stoephoer een dilemma voor. Of ik ga in mijn ranspak (Judith had eieren & modder over me heen gegooid; straks meer daarover) in het 2-persoons bed slapen, of je gaat me topless in bad wassen. Jahooooor tjakkaaaaa!!! Voorover gebogen stond het tietenmonster mijn eierkapsel te wassen, ik gluurde stiekempjes onder de boobies en zag daar 2 littekens pal onder de boobie zitten. Omdat ik dit geheim heb ontdekt, bood de stoephoer haar lichaam aan om mijn stilzwijgen te kopen. Het glijmiddel vloeide rijkelijk en het genot was groot. Vooral mijn nieuwe brandwonden van het kaarsvetmasochisme stemmen me zeer tevree, dit breng me dichter tot mijn doel om hier in de kooi te sterven aan infecties."

Naaah Jaap wat doe je man!
  zondag 13 mei 2007 @ 14:10:16 #277
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49329571
En al weer een update:
Huub de paardenbeul.
  zondag 13 mei 2007 @ 14:51:04 #278
137158 Elounda
the world is yours!
pi_49330805
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 20:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[afbeelding]
Tewing, Fucking Hell !!
Wat een weet heeft Jehp, gatvew!!!
  zondag 13 mei 2007 @ 15:42:29 #279
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49332879
De terror van Judith
Gepost op: 13/05, 15:29:55 Gepost door: Jaap
SNEL SNEL COPY PASTEN EN OVER HET INTERNET VERSPREIDEN, WANT DIT BERICHT BLIJFT NIET LANG STAAN

Bij deze het verhaal hoe ik ben aangevallen door Judith.

Ik wil er nog wel even bijzeggen dat dit verhaal eerder is geschreven (maar later gepost) dan mijn serieuze verontschuldigingsbericht aan Judith. Toch kan ik het niet maken, dit materiaal verloren te laten gaan ipv aan mijn fans te gunnen.

Geachte lezer,

Dit verhaal speelt zich af op de camping. 'S avonds kwam juf Judith gezellig langs om liedjes te zingen. De gitaarleraar van Brian begeleidde haar.
De entourage zorgde voor een echt campinggevoel. Kledingstukken her en der verspreid, vuile afwas in alle hoeken en een gezellig haardvuur op het plasmascherm die in een tentje stond. Ach wat is het probleem van een nephaardvuur? De tieten van Amanda zijn ook nep en die voelden ook gewoon goed in het hotel.

Gezellig zongen we met zijn allen evergreentjes om de sfeer er goed in te houden. Toen ik zei dat ik een liedje niet mooi vond, brak de hel los. Judith flipte helemaal door. Brian gaf Judith snel eieren aan om mij aan te vallen. Ik had geen andere keus dan mezelf te verdedigen en eieren terug te werpen naar Judith. Ik vluchtte snel de paardenbak in. Judith buldert dat ik ze me nog een keer in mijn rug gaat aanvallen. Uit nood handelend smijt ik een zooi modder in het asociale smoelwerk van Judith.

Judith blaast de aftocht en vertrekt richting de uitgang. Ze roept nog wat naar haar handlanger Brian: "Je stond er godverdomme naast en je slaat Jaap geen eens op zijn muil!"

Gelukkig springt de rechtvaardige Natasia in de bres. "Judith, waarom doe je dat, ik snap je niet!" De oorlogsgodin breekt uit in een frenzy en begint met 2 vuisten op haar eigen smoelwerk in te timmeren, "IK SNAP MEZELF NIET, IK SNAP MEZELF NIET". Tja....dan heb ik nog wel een adresje voor Judith in Rotterdam, het Riagg waar ik ook een kamertje heb gehad. Aan de andere kant, ik ben daar door Talpa gescout om aan De Gouden Kooi mee te doen. Misschien komt Judith wel weer terug dan!

Als ik mijn hart open, dan kan ik niet anders zeggen dan dat ik nog nooit zo vernederd ben in mijn leven. Aangevallen in mijn rug, met eieren besmeurd, met modder begooid....het doet pijn, heel veel pijn. En dat zijn alleen nog maar de direct effecten die bij mij optraden. De indirecte effecten zijn ook betreurenswaardig. Zo gingen mijn swa's Eric & Huub op de vuist door alle stress. Natasia in tranen, omdat Judith me zo gemeen getart had. ALLEMAAL DE SCHULD VAN ZANGTEEF JUDITH!!!!!

En waarom???? WAAROM IN GODSNAAM???? Alleen maar omdat ik zei dat ik een liedje niet mooi vond. Dat is toch niet normaal man!!

De allergrootste climax van mijn 'bijna dood ervaring' is toch wel dat ik Palma tegenkwam in het productiehok (trouwens daar zijn de toiletten nog ranziger dan op de camping, een grote piswalm hangt daar die zelfs een walvis kan vergassen), toen ik vanuit het hotel weer terug in Eemnes arriveerde.

Palma zei de onsterfelijke woorden: "Was ik maar nooit met die eieren begonnen."

THE END.

Adiosssssssssss

Het slachtoffer.
pi_49340378
quote:

[afbeelding]

En jezus wat is die saga lang.
  maandag 14 mei 2007 @ 00:38:20 #281
2018 PC eend
relativist
pi_49350373
quote:
Op zondag 13 mei 2007 15:42 schreef Suikeroom het volgende:
De terror van Judith
Gepost op: 13/05, 15:29:55 Gepost door: Jaap
SNEL SNEL COPY PASTEN EN OVER HET INTERNET VERSPREIDEN, WANT DIT BERICHT BLIJFT NIET LANG STAAN
Thnx ik was te laat
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 14 mei 2007 @ 05:44:25 #282
169171 Judas.Iskariot
Man van Keriot
pi_49352272
quote:
Amanda: In de lift vond ik het even eng met Jaap,
ik was bang dat de lift met Jaap kon neerstorten.
Tot 400 of 700 kilo is het toch? .

[ Bericht 17% gewijzigd door Judas.Iskariot op 14-05-2007 07:02:41 ]
Niet uit Galilea
  maandag 14 mei 2007 @ 17:52:59 #283
162917 tuinfluiter
pi_49372012
(Pact)

Huub: Natasia en Eric hebben een pact gesloten tijdens
het klussen in de villa zaterdag.

Jaap: Raar . Ik heb met Nicolaas een pact,
donderdagmiddag komen wij even bij elkaar.
  maandag 14 mei 2007 @ 17:57:13 #284
162917 tuinfluiter
pi_49372138
(Over de zeik)

Jaap: Ik heb Brian nog nooit hard aangepakt,
maar ik kreeg hem zondag met 1 woordje over de zeik :

Wifebeating.
  maandag 14 mei 2007 @ 18:43:53 #285
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_49373444
quote:

[afbeelding]
Nederlandse reality tv anno 2007.
pi_49374756
Op zich kan ik nog wel lachen om de zelfspot van jaap in dat bericht over juud.
pi_49378710
hij is vet wreed maar hij heeft een humor waar je U tegen zegt.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:20:56 #288
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49387394
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:52:00 #289
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49416657
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49426394
quote:
Op maandag 14 mei 2007 21:04 schreef miesy het volgende:
hij is vet wreed maar hij heeft een humor waar je U tegen zegt.
inderdaad, hij is alleen wat ingedampt de afgelopen afleveringen vind ik. Dat met juf Judith deed hij een tijdje terug aan de lopende band, toen kreeg hij de mensen aardig gek. Moet hij veel vaker doen, daarom heeft Huub hem er ook ingehouden.
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:46:08 #291
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49443315
pi_49443761
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 00:30 schreef DeVinger het volgende:

[..]

inderdaad, hij is alleen wat ingedampt de afgelopen afleveringen vind ik. Dat met juf Judith deed hij een tijdje terug aan de lopende band, toen kreeg hij de mensen aardig gek. Moet hij veel vaker doen, daarom heeft Huub hem er ook ingehouden.
denk dat hij zich niet zo goed voelde door die oorontsteking..
maar gisteren ging ie wel weer lekker.
hoop dat hij zich minder inhoud wat natasja betreft, doet ie veel mensen, incl zichzelf, een plezier mee!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_49444062
Ik moet steeds meer om hem lachen. Maar vind het niet erg als hij er snel uitvliegt.
  woensdag 16 mei 2007 @ 15:20:12 #294
93616 Adik
That's me!
pi_49444813

Slank of dik, Jaap blijft lelak...
pi_49444880
Ik heb nu al zin in de uitzending van vanavond
pi_49454936
http://kingjaap.nl/

Check die rap
  Moderator woensdag 16 mei 2007 @ 20:02:57 #297
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49455624
Wat een genie is jaap, hij moet winnen!
pi_49455639
Was weer een super aflevering. Jaap heeft flink zitten stoken zo te zien!
pi_49456090
Ik lig compleet onder de tafel van het lachen door die jaap. Fuck huub met zijn gezever. Jaap is the godfather.
  FOK!Babe woensdag 16 mei 2007 @ 20:13:29 #300
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49456124
JAAP IS GOD
  Moderator woensdag 16 mei 2007 @ 20:16:21 #301
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49456242
"Alles was verkeerd aan ome Jaap, Jaapje kon alleen maar 'sorry Natasia' en 'oh Brian laat me je reet likken' uitbrengen. Ik werd gemangeld en ingepakt als een gele kanarie in een vuilniszak. WIe stopt er nou in godsnaam een gele kanarie in een vuilniszak? Dan moet je echt een kudde asobiggen zijn. "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')