Omdat ze hier op Fok altijd afdingen ongeacht of de prijs vast is of niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:09 schreef Bronson het volgende:
mag ik vragen waarom je hem op dat horlogeforum van je, hem aanbied voor 25 euro excl. verzendkosten?![]()
Zoiets heet handelen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:11 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Omdat ze hier op Fok altijd afdingen ongeacht of de prijs vast is of niet.
Maar bij deze.
25 euro is echt vast!
Maar bij Fok willen ze net wat te graag voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.....quote:
Zou er niet op gokkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:22 schreef angel008 het volgende:
tempting als ie dr nog volgende week is dan wilk zeker wel bieden nu ff krap bij de kas
Lening nodig..? Leen bij Fresia...quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:22 schreef angel008 het volgende:
tempting als ie dr nog volgende week is dan wilk zeker wel bieden nu ff krap bij de kas
dat niet maar een of andere galdiool (vader) is tegen een paaltje aangereden met mijn auto en nu wil ik de bumpers mee laten spuiten wat me +-300 ¤ kost en dan heb ik liever dat dan een horlogequote:Op woensdag 7 maart 2007 23:59 schreef Chinless het volgende:
[..]
Lening nodig..? Leen bij Fresia...
Sorry
OT: Leuk ding, wist niet eens dat het bestond.
Waarom in godsnaam na 1 maand al weer verkopen ? Want das een duur grapje zo
Batterij gaat bij normaal gebruik een jaar/anderhalf jaar mee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:02 schreef Omkron het volgende:
Om de hoeveel weken de batterij vervangen?
Voor dat geld steek ik hem nog liever in de fik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:35 schreef doctor.starbucks het volgende:
ik bied 20 inc.
Net even opgemeten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:03 schreef GiSaE het volgende:
Heb je misschien wat afmetingen? Niet te groot zegt me niet zoveel.
Ophalen kan in Uden of Eindhoven.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef oor het volgende:
wat zijn de verzendkosten?
Merk is Timewarpquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:42 schreef Applemooz het volgende:
Wat is het merk?
Ik houd je bod nog heel even in gedachte.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:12 schreef angel008 het volgende:
LED horloge nog te koop ?
bied 30 ¤ inc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |