Heb ik Pamla voor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:34 schreef donpsp het volgende:
Hoevaak hebben jullie eigenlijk al op de refresh knop geduwd?
Dankje, ze blijven nu niet meer hangen bij mijquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:35 schreef itsme het volgende:
zo weer even die streams uit.
Gozer, je bent 2 maanden en 7 dagen te laat met je vuurwerkquote:
was dat?quote:
Ben ik helemaal met je eens,gewoon de hele dag in het kantoor laten zitten zodat we hem niet vaak in beeld krijgen en dan over 4 weken lekker weg.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Toch vind ik eigenlijk dat ze Jaap veel te veel in het middelpunt stellen op deze manietr. Laat die jongen toch gewoon in zijn sop gaarkoken.
Triest hoor. Vind het knap van d'r dat ze gewoon met DGK door blijft gaan. Ik zou het niet kunnen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor zover wij weten ligt ie op sterven en is de situatie onduidelijk, complicaties maar hoelang het nog gaat duren is onduidelijk, wat ik begreep kan het zo voorbij zijn maar kan het ook nog even duren.
Lijkt me niet meer dan logisch, als je zo onder vuur gelegen hebt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:37 schreef Mani89 het volgende:
En Jaap weer compleet in zichzelf gekeerd.
Bij gebrek aan leuke streams !quote:
precies is zit me hier net zo kwaad te maken als huub,quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:19 schreef Missy_1974 het volgende:
jaap is toch ook gewoon een onbehouwe boer zonder manieren, respect of medeleven
dus ze proberen het weer uit te leggen, maar hij luisterd gewoon niet.
huub word daar boos om ik kan dat wel begrijpen, want ik zou eht flippen met zo'm dombo.
jaap zegt ineens sorry tegen syl maar hij zei het wel, en ook dat egoisme, dat heeft geen nut want is een sorry van lik me k*t
Zit het staartje onder haar rokje?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:35 schreef KonnieKipke het volgende:
de bunny oortjes ontbreken nog bij amandel.
Psychiater is voor diagnose en medicatie, psycholoog is om te praten en voornamelijk te luisteren, psycho-therapeut is om er wat mee te doen, die kan terug spelen om jezelf dingen te laten zien waardoor je inzichten over dingen kan krijgen en ermee aan de slag kan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:31 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Nee, jij juist.. Ten eerste noem je 2x psycholoog, maar dat zie ik maar over het hoofd. Een psychiater werkt inderdaad met medicatie en ziektebeelden, een psycholoog eerder met gedragsverklaring, zelfinzicht ed.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:38 schreef waldorfsalad het volgende:
Brian krijgt ook door dat Eric's alter ego Ms. Natrasha is.
Nee vader leeft nog. Ze is er vandaag geweest, hij was niet echt aanspreekbaar. Hij reageerde wel af en toe op dingen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:33 schreef Day het volgende:
Mensen, misschien off topic (sorry), maar is Sylvia's vader al overleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |