Jaap kreeg tenminste nog een kans bij Brian en Natasjaquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:32 schreef itsme het volgende:
[..]
en Jaap maakt het er zelf veel meer naar dan Huub deed in die eerste maand
nee nog niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:33 schreef Day het volgende:
Mensen, misschien off topic (sorry), maar is Sylvia's vader al overleden?
Nee Day.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:33 schreef Day het volgende:
Natasia is okéquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En gisteravond kon iedereen haar met pek en veren de Kooi uit donderen.........![]()
Is absoluut niet OT, maar nee.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:33 schreef Day het volgende:
Mijn vinger doet pijn. echt waar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:34 schreef donpsp het volgende:
Hoevaak hebben jullie eigenlijk al op de refresh knop geduwd?
Die van mij valt er bijna af..quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:34 schreef donpsp het volgende:
Hoevaak hebben jullie eigenlijk al op de refresh knop geduwd?
Nog nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:33 schreef Day het volgende:
Voor zover wij weten ligt ie op sterven en is de situatie onduidelijk, complicaties maar hoelang het nog gaat duren is onduidelijk, wat ik begreep kan het zo voorbij zijn maar kan het ook nog even duren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:33 schreef Day het volgende:
Nee. Hij was niet aanspreekbaar begreep ik, en ze kon (waarom weet ik niet) niet met hem alleen zijn. Dat vond ik wel vreemd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:33 schreef Day het volgende:
Ben blij dat de bewoners er 100% voor Syl zijn.. De gesprekken hebben haar echt een hart onder de riem gestoken.. Wat een stel asso's zijn het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |