Tja, en ik ben het met je eens, dat meen ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia spreekt nu de verstandigste woorden.
Ongelovelijk dit ik dit typ EN MEEN.
Je bent er nu in elk geval, meeposten is toch leuker dan alleen meelezenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:28 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik wilde me vorig jaar al registreren... maar op een of andere manier kon ik dat niet met mijn hotmailaccount. Ik lees wel![]()
Het is heel moeilijk uitleggen ...... Over een tijdje zul je het kunstje wel leren, maar het vrij pittig voor een noob.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:26 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik ben toch een noob... hoe doe je dat?![]()
Das handig !! Hoe ? Kan ik eerder me nest in.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:26 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik ben toch een noob... hoe doe je dat?![]()
Er zit rechtsbovenin wel zo'n rood knopje met een kruisje in. Was het die niet? Stond laatst op FOKquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk uitleggen ...... Over een tijdje zul je het kunstje wel leren, maar het vrij pittig voor een noob.![]()
En gisteravond kon iedereen haar met pek en veren de Kooi uit donderen.........quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tja, en ik ben het met je eens, dat meen ik ook
Nee, jij juist.. Ten eerste noem je 2x psycholoog, maar dat zie ik maar over het hoofd. Een psychiater werkt inderdaad met medicatie en ziektebeelden, een psycholoog eerder met gedragsverklaring, zelfinzicht ed.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt dat Jaap beter een psychiater kan raadplegen, ipv een psycholoog.
Een psycholoog is er voor medicatie en ziektebeelden, een psycholoog werkt oa aan zelfinzicht, gevoelens en gedragsverandering.
Dus Huub slaat de plank mis.
Nog steeds hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En gisteravond kon iedereen haar met pek en veren de Kooi uit donderen.........![]()
was t jaap niet die vannachtr t geweldige idee had om bv een huub voortaan met zijn 4en an te vallen ipv 1 op 1 omdat ze met 4 sterker stonden?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
...
Jaap gaf aan dat hij in een situatie wegliep omdat het 3 tegen 1 was.
1 tegen 1 is idd eerlijker.
Huub had zijn eerste weken ook iedereen tegen zich. Niet dat dat goed was, maar die hield zich ook staande. Het spel in DGK draait niet om eerlijkheidquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Eric schreeuwt er lustig op los.
Jaap gaf aan dat hij in een situatie wegliep omdat het 3 tegen 1 was.
1 tegen 1 is idd eerlijker.
en Jaap maakt het er zelf veel meer naar dan Huub deed in die eerste maandquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub had zijn eerste weken ook iedereen tegen zich. Niet dat dat goed was, maar die hield zich ook staande. Het spel in DGK draait niet om eerlijkheid![]()
Halve prijsquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja leuk he, ze heeft weer allemaal nieuwe setjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |