snel overgeschakeld maar hoor brian nog steeds alleen maar over zichzelf praten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:23 schreef GothaP het volgende:
Amoeboe wil Brian zoenen!
En Brian wil niet!!
Nou de swtich was dat Brian Brabbit in AmaDel 's oor schreeuwde .. Snel mutequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Iemand nog neuk en neuk aan het luisteren??
Ik spoel de streams meestal een beetje vooruit ......quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:23 schreef donpsp het volgende:
[..]
Mijn stream loopt dik achter.... ik las dit, en 2 seconde later zei Silvia het![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
Japio heeft nu 2 doelen.........
afvallen en een gesprek met een psycholoog psychiater............
Ze moeten ook hun energie kwijt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:24 schreef Inca het volgende:
Snap niet dat ze Jaap niet links laten liggen volgende stemronde is die toch weg
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik spoel de streams meestal een beetje vooruit ......
Ik ben toch een noob... hoe doe je dat?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik spoel de streams meestal een beetje vooruit ......
OMG......................wat knap.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij trots op de kleine vooruitgangetjes.
Dat is goed.
Van Hooijdonk scoorde net toch met die penalty?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:26 schreef GothaP het volgende:
Off-Topic: PSV in de verdrukking tegen Arsenal. Staat wel nog steeds: 0-0.
Nou moet je heel gauw oprotten !quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:26 schreef GothaP het volgende:
Off-Topic: PSV in de verdrukking tegen Arsenal. Staat wel nog steeds: 0-0.
Ik wilde me vorig jaar al registreren... maar op een of andere manier kon ik dat niet met mijn hotmailaccount. Ik lees welquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat dacht ik al maar je postgeschiedenis is zo leeg![]()
Tis een mens ... En geen dikzak, gezwel, nixnut ect ect.... Baal wel es van die 'volwassen' mensen daar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:25 schreef KonnieKipke het volgende:
tranen staan wel in Jaap zijn ogen...
Die jongen wordt ontzettend gekrenkt..
Nee....dat was Van Hanegemquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:27 schreef donpsp het volgende:
[..]
Van Hooijdonk scoorde net toch met die penalty?![]()
Ja ok, dat ze meegaan kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar de manier waarop is weer zo....tja.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:22 schreef kybe het volgende:
Ik kan heel goed begrijpen dat Huub en Eric mee gingen,ik zou zo boos zijn om zo'n kut opmerking
naar iemand die heel dicht bij mij staat die zo zware tijd door maakt.Ik weet heel goed dat Syl dit soort gesprekken zelf kan voeren maar op dit moment heeft ze ook ondersteuning nodig.Ik ben het er wel mee eens dat Huub en Eric zich wat rustiger in het begin van het gesprek hadden opgesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |