Dit is betere televisiequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten ze geen huiswerk maken ??
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef donpsp het volgende:
WTF Natasia wordt met de minuut verstandiger
Dit is triestquote:
Zolang het niet over haar gaat dan is ze meestal vrij verstandig ja....quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef donpsp het volgende:
Goftedomme!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Elke minuut dat ze d'r mond houdt idd
Ja vind je het gek.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef donpsp het volgende:
Mijn stream loopt dik achter.... ik las dit, en 2 seconde later zei Silvia hetquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia tegen Jaap : "Jij leeft je niet in in een ander. Je loopt met een bord voor je kop"
Doet ie zelf......................hij vindt zichzelf niet eens de moeite waard.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap wordt afgeschilderd als iemand zonder inlevingsvermogen.
Ja, Sylvia zegt het zojuist ook........quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap wordt afgeschilderd als iemand zonder inlevingsvermogen.
Hij zei dat hij trots op de kleine vooruitgangetjes.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:23 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Doet ie zelf......................hij vindt zichzelf niet eens de moeite waard.
Gelukkig is hij wel trots op zichzelfquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:23 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Doet ie zelf......................hij vindt zichzelf niet eens de moeite waard.
Ik denk dat ik ook maar even toneel ga spelenquote:
Een newbee, welkom.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef donpsp het volgende:
Dat is alleen omdat het iets is wat haarzelf niet aangaat. Ze is niet emotioneel betrokken bij geen van de discussiepartners. Zodra ze zelf aangevallen wordt of mensen in haar 'kring', vergeet ze alles en is ze weer zo vals als wat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef donpsp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |