niet benauwd genoegquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg het gewoon benauwd van Huub en Eric.
Waar Syl het mee eens was.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef Sug4r het volgende:
Waarom laten ze Sylvia niet alleen met Jaap praten, ze helpen haar zo niet.
Wat denk je wat voor dag zij achter de rug heeft??? Als ze nu aan Sylvia denken laten ze haar alleen met Jaap praten, die 2 denken alleen aan hoe gaan we Jaap weer te grazen nemen
Het is ook niet de bedoeling dat Jaap het leuk vindtquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal jou eens even met heel Fok! aanvallen, eens kijken of jij dat leuk vind?
Syl weigerde zelf een 1op1 gesprek aan te gaan met makkelijke prooi Jaap. Laat staan dat ze ooit Brian durft aan te spreken...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:12 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Als altijd als Huub en Natasia in de buurt zijn.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:13 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: Als je niet verder komt dan je derde onderkin kunnen we er verder niets mee.
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaap had net ook Syl te grazen voor de hele groep.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal jou eens even met heel Fok! aanvallen, eens kijken of jij dat leuk vind?
Het is logisch dat het voor Natasia makkelijker is, zij is niet emotioneel betrokken bij Syl. Je ziet dat Huub gewoon van binnen kapot gaat en nergens met zijn woede heen kan. Hij vind het zo erg voor Syl en dat reageert hij af op Jaap. Natasia staat er veel verder vanaf.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg nu bijna symphatie voor Natasia.
Bijna.
dat is waar. Die doen dat altijd samen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waar Syl het mee eens was.
Syl had ook kunnen zeggen ik doe dit alleen.
Die andere doen het toch altijd samen.
Laagquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat Jaap het leuk vindt
Ik denk dat Syl nu Huub zijn zwakke punt is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:14 schreef marky het volgende:
[..]
Het is logisch dat het voor Natasia makkelijker is, zij is niet emotioneel betrokken bij Syl. Je ziet dat Huub gewoon van binnen kapot gaat en nergens met zijn woede heen kan. Hij vind het zo erg voor Syl en dat reageert hij af op Jaap. Natasia staat er veel verder vanaf.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:13 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: Als je niet verder komt dan je derde onderkin kunnen we er verder niets mee.
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:14 schreef Day het volgende:
Ik vind Natasia verdomd verstandig nu.
En Huub verwijt Jaap nu iets wat hij zelf ook regelmatig doet.
Mensen schofferen en achteraf zeggen dat hij het ook anders had kunnen zegggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |