Je bedoelt haar reactie op het ongestreken linnen of haar opmerking dat ze een vlek in haar rok heeftquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:38 schreef snkr-xxx het volgende:
wat loopt natasia nou weer ongesteld te doen?!
Japio zei ook een partyboy te zijn en kijk hoe saai die isquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef partyyboyy het volgende:
Ik wil naar een feest van Eric en Huub daar hoor!!!
Geen feest zonder een partyboy![]()
![]()
![]()
ja ik heb gelezen dat hij lullig over Huub sprak op de talpa site en toen hij Huub zag zei hij dat ook, maar Huub verstond hem niet de eerste keer, toen veranderde jaap zijn tekst en zei tegen Huub dat hij wat anders had gezegd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
Billie zegt tegen Zdngmw dat ie Huub heeft zwart gemaakt in het interview vanochtend en datblijft doen bij iedereen. Zdngmw is wonderbaarlijk genoeg niet onder de indruk.
Edit: heeft iemand dat gezien?.
Ik begrijp je vraag niet goed, stemmen op wat?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:38 schreef Petre het volgende:
Mogen de bewoners eigenlijk wel stemmen? Of wordt dat recht ze ontnomen?
Hun oproepkaart is niet door de redactie vrijgegeven?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meesten het vergeten of hadden ze geen interesse.
Maar ik ben niet lomp, 2 meter groot en meer dan 200 kilo wegendquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Japio zei ook een partyboy te zijn en kijk hoe saai die is
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:42 schreef Clank het volgende:
Amanda helpt de tafel deken en komt aan met de opscheplepels die ze naast de borden wil leggen. Natasia zegt dat die op het midden van de tafel horen.
Amanda zat van de week ook al met een opscheplepel een bakje cornflakes weg te werken![]()
( kijk het nieuws..) Provinciale staten verkiezingenquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet goed, stemmen op wat?
provinciale statenverkiezing?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet goed, stemmen op wat?
Maar draaien ken die welquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:35 schreef Katewalker het volgende:
Die blonde dj..is 24, ziet er uit als 35,en praat als een 14 jarige...![]()
Ja ze moet inderdaad niet zeiken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:43 schreef snkr-xxx het volgende:
ik snap niet dat natasia zo loopt te zeiken dat dat linnen gekreukt is..
pak een fucking strijkbout, of voel je je daar weer te goed voor? !@#$%
Voor de Tweede Kamer verkiezing (landelijk) kon overal gestemd worden. Nu was het een Provinciale Verkiezing, iedereen moet in de eigen provincie stemmen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meesten het vergeten of hadden ze geen interesse.
Ja, wat zullen we zeggen ... er mist wat respect.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:45 schreef Dogga het volgende:
bah wat is jaap weer irritant tegenover syl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |