Gebruik ook altijd keukenrolquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef mootie het volgende:
Jaap droogt zn handen met een keukenrol?????? Weleens van een handdoek gehoord?
Eric wil wel iets terugzien van Huub als hij hem er niet uitstemt. Maw, de volgende stemronde niet Eric afvallen.quote:
thx......................... kut ericquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric wil wel iets terugzien van Huub als hij hem er niet uitstemt. Maw, de volgende stemronde niet Eric afvallen.
Is hem ook geraaie!quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric wil wel iets terugzien van Huub als hij hem er niet uitstemt. Maw, de volgende stemronde niet Eric afvallen.
en toch, je weet het niet, de verrassing kan nog komen, iedereen verwachtte, toen jaap de villa inkwam dat hij immuniteit zou geven aan natas of brian en bijna niemand had syl verwacht, de bal is rondquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
We hadden niet anders verwacht toch?
Dank jequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric maakte Huub nogmaals duidelijk dat hij hem er niet uit stemt, maar hij verwacht wel dat Huubs omgang met hem niet opeens verandert na donderdag.
anders ook welquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:24 schreef partyyboyy het volgende:
Wat ziet Natasia er vandaag lekker uit![]()
Hebben ze ook gezoend dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:54 schreef HiDiHo het volgende:
Your video "Natasia onder de douche met Amanda" was rejected because it didn't comply with our policies.
GVD een maand later![]()
Ze lijkt op een kanariequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:24 schreef partyyboyy het volgende:
Wat ziet Natasia er vandaag lekker uit
bijna net zo aantrekkelijk als jijquote:
dat begrijp ik wel hoor, BAN heeft het er zo vaak over dat Huub Eric er zondermeer uit zal stemmen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
thx......................... kut eric
Brian hoop ik dan. Pak Brian niet alleen Jaapquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ze zaten te bedenken hoe ze voortaan anderen kunnen zieken, dat het maar eens afgelopen moest zijn met de studentengrappen maar dat het serieuzer aangepakt moest worden.
Eric heeft tegen Huub nu duidelijk gezegd dat hij hem er niet uit stemt. En niet eens alleen voor zichzelf maar ook om Huub. Hij vindt Huub een aardige, goede gozer en kan het goed met hem vinden. Eric wilde nog wel van Huub weten of hij er op kon vertrouwen dat Huub hem er ook in zou houden als dat ooit zo ver zou komen. Huub verteld daarop dat hij een loyaal persoon is en als iemand voor hem gaat hij ook voor degene door het vuur zou gaan.quote:
Och, ik vind het niet zo gek dat ie m aan Syl heeft gegeven aangezien Jaap dacht dat Erik nog wat zwevend was, Amanda dekt Brian en Natasja wel. Maar goed, je hebt gelijk, de verrassing kan nog komen, maar ik vertrouw op Erik dat hij Huub er niet uitstemt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en toch, je weet het niet, de verrassing kan nog komen, iedereen verwachtte, toen jaap de villa inkwam dat hij immuniteit zou geven aan natas of brian en bijna niemand had syl verwacht, de bal is rond
Ok, geef het toe, ben gewoon even in een anti eric buiquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel hoor, BAN heeft het er zo vaak over dat Huub Eric er zondermeer uit zal stemmen.
Huh? Lijkt me toch logisch van Eric?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoezo kut Eric? ben je voor ABN?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Huub gaf ook nog aan dat ze dan later wel uitvechten wie de villa mag hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:26 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Eric heeft tegen Huub nu duidelijk gezegd dat hij hem er niet uit stemt. En niet eens alleen voor zichzelf maar ook om Huub. Hij vindt Huub een aardige, goede gozer en kan het goed met hem vinden. Eric wilde nog wel van Huub weten of hij er op kon vertrouwen dat Huub hem er ook in zou houden als dat ooit zo ver zou komen. Huub verteld daarop dat hij een loyaal persoon is en als iemand voor hem gaat hij ook voor degene door het vuur zou gaan.
Zo iets....
nee dat is ze niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:27 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Hoezo kut Eric? ben je voor ABN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |