Ik weet zeker dat Huub loyaal blijft. Hij mag Eric oprechtquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric wil weten of Huub na de stemming van morgen ook loyaal blijft, in de zin van Eric er niet uitstemmen.
Lees ff terug mop.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat werd er precies gezegd Leeuw? Ik viel er laat in en lees er hier niets over.
Daar hebben ze deze website voor uitgevonden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:54 schreef HiDiHo het volgende:
Your video "Natasia onder de douche met Amanda" was rejected because it didn't comply with our policies.
GVD een maand later![]()
Eric maakte Huub nogmaals duidelijk dat hij hem er niet uit stemt, maar hij verwacht wel dat Huubs omgang met hem niet opeens verandert na donderdag.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat werd er precies gezegd Leeuw? Ik viel er laat in en lees er hier niets over.
We hadden niet anders verwacht toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef scanman01 het volgende:
Het was een zeer verhelderend gesprek tussen Eric en Huub.
Jammer, heb ik gemist. Kun je in 't kort weergeven wat ze hebben besproken. Ik zag hierboven al iets over loyaliteit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef scanman01 het volgende:
Korte samenvatting ???quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef scanman01 het volgende:
En ze zaten te bedenken hoe ze voortaan anderen kunnen zieken, dat het maar eens afgelopen moest zijn met de studentengrappen maar dat het serieuzer aangepakt moest worden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric maakte Huub nogmaals duidelijk dat hij hem er niet uit stemt, maar hij verwacht wel dat Huubs omgang met hem niet opeens verandert na donderdag.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric maakte Huub nogmaals duidelijk dat hij hem er niet uit stemt, maar hij verwacht wel dat Huubs omgang met hem niet opeens verandert na donderdag.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |