quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze dat met voorbedachte rade deed?
Toevalstreffertjequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:10 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nou ik vond het anders ook sterk van Amanda
Dunno ben niet de hele dag aanwezig geweestquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ze zich niet gewogen heeft vandaag![]()
Dj voor Brian. Wie die blonde weet ik niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:12 schreef Cyan het volgende:
Vent tegen blondje: "Mag ik je misschien een twix aanbieden ofzo?"
Blondje heet Iris geloof ik maar wie het zijn? Geen idee!
Die kaarten kun je interpreteren zoals je zelf wilt...quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Geloof eigenlijk niet in dat tarotgedoe, maar ben toch wel benieuwd welke kaarten Syl trekt![]()
Nieuw hoertje voor Brian.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dj voor Brian. Wie die blonde weet ik niet.
Dank voor de korte update.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Sylvia heeft haar ernstig zieke vader bezocht. Ze heeft hem 10 jaar niet gezien of gesproken. Ze is nu terug van dat bezoek.
Gisteren trok ze een kaart van de dood (ergens gelezen in de COSSEN), toch wel toevallig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die kaarten kun je interpreteren zoals je zelf wilt...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Straks blijkt ze ook nog een waardig tegenstander met schaken voor Japio![]()
Amanda is gewoon hardstikke sociaal en mega intelligentquote:
Dat zal wel toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:14 schreef Spoko het volgende:
Huub Joris al gebeld? weet die gelijk dat ze fysiek geweld uit willen lokken....
http://www.dailymotion.comquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:01 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Bij mij ook 2 douchescenes geblokkeerd, zowel op youtube na 4000 views, als photobucket (na 2 dagen)
Beetje tieten en ze gaan op zwart. tijd voor een NL versie van de tube
Als ze die dag 1x een kaart heeft getrokken zeker maar dat weten we niet, buiten dat leeft haar vader nogquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Gisteren trok ze een kaart van de dood (ergens gelezen in de COSSEN), toch wel toevallig.
Eric wil weten of Huub na de stemming van morgen ook loyaal blijft, in de zin van Eric er niet uitstemmen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:15 schreef itsme het volgende:
belangrijk gesprek tussen eric en huub?
val er net in
over loyaliteit
Eric wil weten of Huub loyaal is.
eric gaat zich op de vlakte houden tot donderdag
Wat werd er precies gezegd Leeuw? Ik viel er laat in en lees er hier niets over.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
ZO wij ook geen spanning meer voor de ontslagronde voor donderdag. She is Stronger then ever.
Ik weet zeker dat Huub loyaal blijft. Hij mag Eric oprechtquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric wil weten of Huub na de stemming van morgen ook loyaal blijft, in de zin van Eric er niet uitstemmen.
Lees ff terug mop.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat werd er precies gezegd Leeuw? Ik viel er laat in en lees er hier niets over.
Daar hebben ze deze website voor uitgevonden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:54 schreef HiDiHo het volgende:
Your video "Natasia onder de douche met Amanda" was rejected because it didn't comply with our policies.
GVD een maand later![]()
Eric maakte Huub nogmaals duidelijk dat hij hem er niet uit stemt, maar hij verwacht wel dat Huubs omgang met hem niet opeens verandert na donderdag.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat werd er precies gezegd Leeuw? Ik viel er laat in en lees er hier niets over.
We hadden niet anders verwacht toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef scanman01 het volgende:
Het was een zeer verhelderend gesprek tussen Eric en Huub.
Jammer, heb ik gemist. Kun je in 't kort weergeven wat ze hebben besproken. Ik zag hierboven al iets over loyaliteit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef scanman01 het volgende:
Korte samenvatting ???quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef scanman01 het volgende:
En ze zaten te bedenken hoe ze voortaan anderen kunnen zieken, dat het maar eens afgelopen moest zijn met de studentengrappen maar dat het serieuzer aangepakt moest worden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric maakte Huub nogmaals duidelijk dat hij hem er niet uit stemt, maar hij verwacht wel dat Huubs omgang met hem niet opeens verandert na donderdag.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric maakte Huub nogmaals duidelijk dat hij hem er niet uit stemt, maar hij verwacht wel dat Huubs omgang met hem niet opeens verandert na donderdag.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |