Nee, dat is de smaakgever aan bierquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:16 schreef SaskiaR het volgende:
hop?
Wat bedoel je met de afvalstroom?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:16 schreef DaviniaHR het volgende:
de afvalstroom van de fermentor?
Erg algemene term, er is een specifieke naam voor dit product, afkomstig van bierbrouwerijen dat aan veehouders wordt geleverdquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:18 schreef SaskiaR het volgende:
gist(afval)?
Er begint wel iets te dagen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:20 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Erg algemene term, er is een specifieke naam voor dit product, afkomstig van bierbrouwerijen dat aan veehouders wordt geleverd
Die hopvelletjes zijn het niet, de tweede stroom die je noemt, die komt in de richting. En daar is een naam voor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:20 schreef DaviniaHR het volgende:
Je hebt de stroom waar het heldere alcoholische water/vloeistof in zit, en je hebt een afvalstroom met de gist die de alcohol hebben gemaakt. die tweede stroom bedoelde ik.
maar daarna bedacht ik dat er misschien ook wel velletjes van het hop afkomen, waar ze wat mee doen...
Dit wordt een hele grote oh-ja...quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:23 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Die hopvelletjes zijn het niet, de tweede stroom die je noemt, die komt in de richting. En daar is een naam voor.
En de eerste letter is: Bquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:21 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Er begint wel iets te dagen...
Misschien een eerste letter?
Dat zeg ik! Oh ja.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:26 schreef PhysicsRules het volgende:
Barley
Dat heeft meer met zuivel te makenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:25 schreef SaskiaR het volgende:
biest?
Is het Engelse woord voor Gerst, weliswaar de grondstof voor bier, maar niet het antwoord,quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:26 schreef PhysicsRules het volgende:
Barley
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:34 schreef PhysicsRules het volgende:
Bierbagger
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:35 schreef TradeMarkie het volgende:
bierbeslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |