Naast mij was inderdaad zo goed als altijd een plaatsje vrij, maar als Apoc zijn kaart niet verlengd eist misschien wel iemand anders 'mijn' (heb eigenlijk een andere) plaats op, even afwachten
![]()
. Ben benieuwd hoe snel de seizoenskaartjes allemaal uitverkocht zijn. Begin van dit seizoen zei men trouwens ook dat P uitverkocht was en toch zitten er iedere wedstrijd andere mensen achter ons.
Slot zou trouwens een leuke versterking zijn voor de positie die vrijkomt door het vertrek van Tanghe. V/d Haar hoef ik echt niet te zien in een Heracles shirt en dat mogen ze ons eigenlijk ook niet aandoen. Heb er ook al een reactie op gegeven op hafc.nl
'Ik bid echt dat Hans van der Haar nooit het zwart-witte shirt zal dragen. Heracles gebruiken om vervolgens een beter salaris te kunnen krijgen bij RKC vind ik niet echt netjes. Dan heb ik het nog niet eens over zijn verschrikkelijke schwalbes en aanstellerij. Volgens mij was hij het ook bijvoorbeeld die in waalwijk 2x als een stervende zwaan naar de grond ging waardoor Wuytens rood krijgt. Nu kun je zeggen dat het professioneel is, maar ik zie toch liever dat we erin blijven zonder al dat schwalbe'gedoe'.
Bovendien heeft hij ooit gezegd dat De Graafschap zijn cluppie is, nu kan hij er heen en vind meneer dat er niet genoeg geld geboden wordt, kortom hij zou ook een redelijk salaris willen. Verder is hij al redelijk op leeftijd en hebben we met Igor al een oude spits in huis en zie ik liever een wat jongere spits. (Als men de begroting omhoog wil halen moet men ook jonge spelers halen die met winst verkocht kunnen worden ipv oude spelers waar je niks aan kunt verdienen. Uiteraard heb je ervaring nodig, maar met Igor hebben we al een geslepen vos voorin).
Laatste argument. Hij heeft natuurlijk wel ervaring, maar heeft in het verleden nooit echt veel gescoord in een seizoen.'