Paar whisky'squote:Heracles Almelo hoopt ook komend seizoen te kunnen beschikken over Rob Friend. De Canadese aanvaller is dit seizoen gehuurd van sc Heerenveen en was van grote waarde in Almelo.
"We willen hem graag houden", erkent Heracles-voorzitter Jan Smit in De Telegraaf. "Ik heb al contact gehad met voorzitter Koos Formsma van Heerenveen. Volgende week gaan we op Ameland met elkaar golfen en ik hoop dan maar dat we eruit komen. Het is ook afhankelijk van de situatie bij Heerenveen. Wordt Alves bijvoorbeeld verkocht? Blijft Nilsson daar? En wat gebeurt er met Tarvajärvi?"
Volgens Smit heeft Friend zelf ook wel oren naar een langer verblijf in het Polman stadion. "Rob heeft het naar zijn zin in Almelo. We hopen dat hij nog een seizoen bij ons kan blijven. Ik heb daar wel vertrouwen in. Na een paar goede whisky's met mijn vriend Koos Formsma denk ik dat we er wel uit zullen komen. Maar nogmaals, het aanblijven van Rob Friend is wel afhankelijk van wat er bij Heerenveen rond hun spitsen gaat plaatsvinden."
Leuke club voor hemquote:Op maandag 23 april 2007 15:05 schreef Damzkieee het volgende:
Jup Roeselare.
mogen er ook bij Friend zelf wel een paar (flessenquote:
Met een aanstaand vertrek van Alvez en misschien ook Nillson? Denk niet dat Friend dan op de bank terecht komt bij Sc. Heerenveen. Nee, ik ga ervan uit dat Friend volgend jaar gewoon weer het Blauw wit, met rare rode hartjes draagt. Mocht hij in het mooie Zwart Wit uitkomen, zou dat SUPER zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:06 schreef Damzkieee het volgende:
En als er nu eens geen perspectief op een basisplaats is in de eerste helft van het seizoen?
Neem aan dat hij geen zin heeft weer elke wedstrijd 4 minuten te spelen nu hij er zo aan gewend is geraakt in de basis te staan.
Ben het helemaal met je eens, laat vd Haar maar lekker naar De Graafschap gaan. Goede spits erbij en een middenvelder die scorend vermogen heeft en dan zijn we al een heel stuk verder...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:17 schreef Breemz het volgende:
kalmar FF was die braziliaan volgens mij van
maar ja, rondneuzen is nooit verkeerd! een type Hans v.d Haar is ook mooi, ik zeg een TYPE, Hans zelf hoeft van mij niet te komen!
We hebben Remon De Vries en Rob Maas toch al?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:56 schreef Deadline het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, laat vd Haar maar lekker naar De Graafschap gaan. Goede spits erbij en een middenvelder die scorend vermogen heeft en dan zijn we al een heel stuk verder...
Niet alles serieus nemen jijquote:Op woensdag 25 april 2007 10:49 schreef Damzkieee het volgende:
Hij zei een middenvelder met scorend vermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |